Svjetski biznis medijski lider

Bloomberg Adria: Multimedijalna platforma donosit će najrelevantnije poslovno-financijske vijesti

Siniša Pavić

Foto: Davor Kovačević

Foto: Davor Kovačević

'Mi smo web, televizija, analitika. Sve to spojite i pomnožite s pet: Zagreb, Sarajevo, Ljubljana, Beograd, Skoplje. Više od 130 novinara, analitičara, financijskih i drugih stručnjaka pripremat će aktualne poslovne i financijske vijesti i analize', rekao je Samo Ošina, glavni operativni direktor



Nekad se raskošan event prepozna po pozivnici! Crna podloga i na njoj bijela slova razigranih fontova, vlastoručni potpisi odgovornih ljudi što na event zovu, sve s mjerom, a opet na višoj nekoj, posve poslovnoj razini.


Pozivnica je to koja nije ostavljala mjesta sumnji da bi predstavljanje projekta Bloomberg Adria, te nove multimedijalne platforme za jugoistočnu Europu koja se radi u partnerstvu s timom Bloomberg, svjetskim biznis medijskim liderom, moglo biti, štono bi se reklo, pravi društveni događaj.


Poznata lica


Da se nešto važno događa u elegantnoj zgradi na Radničkoj cesti, sugerirali su već ljudi na ulazu ljubazno dijeleći upute onima koji ne znaju da im valja iz podzemne garaže na četvrti kat. A tamo, čim izađe čovjek iz lifta, crveni tepih koji još sjajnijim i svečanijim čini Martina Sokač Saraga, izvršna direktorica razvoja poslovanja.




Fotoaparati marnih fotoreportera neumorno škljocaju, uz Sokač Saragu staju svi važni neki ljudi, pa i oni koji će zagrebačku redakciju Bloomberg Adria nositi na plećima. Prije svega tu su dvojica znanih televizijskih lica, Marko Perožić, naš, riječki čovjek na terenu kojeg znamo s N1 televizije, te Ivan Vrdoljak kojeg se pamti i kao voditelja Vijesti RTL-a.


Njih dvojica će se pojavljivati na ekranu, no, dakako, neće oni biti sami. Jer, sve je tu za pet i redakcija je pet – u Zagrebu, Ljubljani, Beogradu, Skoplju i Sarajevu – i sve su one posvećene objavljivanju poslovnih i financijskih vijesti i analiza na televiziji, online platformama, u tiskanom izdanju te na društvenim mrežama, uz organizaciju brojnih poslovnih događanja. Elem, aparati škljocaju, pije se piće dobrodošlice, sve puno marno biranih ljetnih outfita.


Polako kapaju znana lica, poput Damira Zorića, čelnika HUP-a, ekonomisti poput Vedrane Pribičević i Vuka Vukovića, konkurentska TV zvijezda Zoran Šprajc, a evo i ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac. I kraće predstavljanje.


Foto: Davor Kovačević

Foto: Davor Kovačević


Pozdrav iz New Yorka


Pet zemalja je, ponoviti valja, u igri, regija cijela, a iza svega stoji veliki Bloomberg, taman da direktor Bloomberg medije iz New Yorka pozdravi nazočne videoporukom i u njoj istakne da »komandira« s 2700 novinara u više od 120 zemalja svijeta.


– Mi smo multimedijska platforma, drugim riječima, ambicija nam je da budemo sveprisutni. Mi smo web, mi smo televizija, mi smo analitika. Sve to spojite i pomnožite s pet: Zagreb, Sarajevo, Ljubljana, Beograd, Skoplje. Više od 130 novinara, analitičara, financijskih i drugih stručnjaka svakodnevno će vam pripremati aktualne poslovne i financijske vijesti i analize, istaknuo je Samo Ošina, glavni operativni direktor dodavši da se ovim regija stavlja na globalnu Bloomberg kartu.


Nije se za predstavljanja krila ambicija da Bloomberg Adria postane regionalni lider u poslovnom novinarstvu. Trebat će im zato televizijski tim i TV program kojem je glavna urednica Vesna Damjanić. Svako jutro jedan program za pet država počinje u sedam sati, pa do navečer. Bit će, kako reče, sve puta pet! I bit će naglasak na intervjuima, toliko da je Damjanić izračunala da će jutrom od 7. do 9.30 biti pet intervjua, ukupno u danu njih 15, a to hoće reći 330 mjesečno i 3.900 godišnje! U TV timu je 30 ljudi, no kako reče, sve što Bloomberg ima, tu će se koristiti. Prvi dan emitiranja, primjerice, ide razgovor s Elonom Muskom, titlovan na pet jezika.


Biranim riječima sreću Bloomberg Adriji poželjela je i ministrica turizma koja im je prenijela i pozdrave premijera Plenkovića. Piće dobrodošlice zamijenili su pladnjevi sa zalogajem dobrodošlice.


Poslovnjaci i oni što o poslovanju pišu pokazali su da im eventi nisu mrski, da ih znaju raditi i na njima uživati. Sad počinje ono što se poslom zove. A kad počinje ta multimedijska poslovna platforma!? Uskoro, kažu. Neslužbeno, u prvoj polovici srpnja na svim platformama.