VELIK INTERES

Zahuktao se plinski “prijelazni rok”. Četvrtina potrošača riječkog Energa već zatražilo prelazak u GPZ

Marinko Glavan

Snimila: Ana Krizanec

Snimila: Ana Krizanec

U Energu kažu da se zaprimanje zahtjeva, unatoč njihovom velikom broju, odvija bez poteškoća, ali mole da se koristi samo jedan komunikacijski kanal jer je veliki dio kupaca koristio sve tri opcije



RIJEKA – Četvrtina kupaca prirodnog plina koji imaju sklopljene tržišne ugovore s Energom, njih tri tisuće od ukupno 12 tisuća na riječkom području, do jučer predvečer je podnijela zahtjev za raskidom ugovora i prelaskom na opskrbu plinom u obavezi javne usluge (OJU), koju u Rijeci i okolici osigurava Gradska plinara Zagreb-Opskrba.


Bez teškoća


Energo je jučer, ispunjavajući obvezu koju mu je zadala HERA, za sve kupce plina koji žele raskinuti ugovore s riječkim opskrbljivačem prirodnim plinom i od 1. listopada preći na opskrbu plinom u obvezi javne usluge (OJU) kod Gradske plinare Zagreb-Opskrba, omogućio da to učine putem ispunjavanja jednostavnog obrasca na web-stranicama tvrtke, slanjem e-maila ili telefonskim pozivom. Iz Energa su potvrdili kako za sad zaprimanje zahtjeva, unatoč velikom broju, teče bez većih poteškoća, a pozivaju građane da koriste samo jedan od kanala komunikacije za slanje zahtjeva za raskidom ugovora.


– Dobar dio kupaca iskoristio je sve tri opcije za raskid ugovora, što nam dodatno otežava obradu svih zahtjeva, pa molimo kupce da zahtjev podnesu samo putem web obrasca na stranicama Energa ili e-mailom ili telefonom, ne putem sva tri komunikacijska kanala. Time će se izbjeći nepotrebno višestruko podnošenje zahtjeva, rekao je Marko Križanec, zamjenik direktora Energa.




Od tri tisuće zahtjeva za raskidom ugovora i prelaskom na opskrbu prirodnim plinom u obavezi javne usluge, nešto više od trećine ih je stiglo putem web-obrasca postavljenog na internetskim stranicama Energa.


Tri kanala


Svi oni koji žele promijeniti distributera od 1. listopada zahtjeve Energu mogu poslati do 30. rujna, no zahtjeve će riječka tvrtka zaprimati i nakon toga datuma, ali će se prelazak provoditi s datumom kada takav zahtjev stigne. To znači i da će oni koji i nakon 1. listopada ostanu kupci plina u Energu, umjesto vladinom odlukom zajamčene cijene plina od 0,4383 kune po kilovatsatu, plaćati znatno više jer će novi obračun riječke tvrtke biti baziran na tržišnoj cijeni plina.


Podsjećamo da je obrazac na Energovim web-stranicama dostupan na poveznici i unosom podataka se automatski obrađuje. U obrazac je potrebno upisati svoje identifikacijske podatke: OIB, šifru OMM-a, stanje plinomjera i broj mobilnog telefona. Po ispravno upisanim podacima promijenit će se opskrbljivač, a za sve daljnje korake korisnike će kontaktirati GPZ-Opskrba d.o.o.


Osim putem obrasca, obrazac poslan GPZ-Opskrbi za promjenu ospkrbljivača ili zahtjev sa svim podacima (OIB, šifru OMM-a, stanje plinomjera i broj mobilnog telefona) moguće je poslati i putem e-maila na adresu [email protected], a radnim danom od 7 do 17 sati otvoreni su za pozive korisnika i sljedeći telefoni: 051/353-015, 051/353-018, 051/353-044 i 0800 353040.