Foto Snimila MATEA JURČIĆ
Glasalo je 539 građana koji su pokazali koliko im je stalo do toga da tržnice ostanu živo srce grada
povezane vijesti
RIJEKA – Rijeka plus d.o.o. nedavno je proveo online anketu o riječkim tržnicama, koja je pokazala kako su Riječani prepoznali riječke tržnice kao posebno mjesto. U anketi, provedenoj od 10. do 16. studenog, Riječani su podijelili svoje mišljenje, iskustva i prijedloge, koji su većinom glasova, točnije njih čak 539, pokazali koliko je svima stalo do toga da tržnice ostanu živo srce grada, ali i da dobiju novo ruho i novu energiju koju Rijeka zaslužuje.
Najveći broj ispitanika čine žene, 65,7 posto, a najzastupljenije su dobne skupine od 50 do 59 godina, potom od 40 do 49 godina. Većina Riječana tržnice posjećuje barem jednom tjedno, što pokazuje koliku važnost imaju u svakodnevnom životu grada.
– Unatoč izazovima, tržnice ostaju važno mjesto za velik broj Riječanki i Riječana. Među sadržajima i ponudom koji ih najviše privlače na tržnice, ispitanici su istaknuli svježinu i kvalitetu proizvoda, za što je glasove dalo više od pedeset posto anketiranih, atmosferu i autentičan doživljaj (42,7 posto), podršku lokalnim proizvođačima (više od 40 posto), ocjena raznolikosti i kvalitete proizvoda je solidna, za što su dali ocjenu 3 od 5 po mišljenju 77 posto ispitanika.
S druge strane, komentirajući ono što ih najviše smeta, rezultati su jasno pokazali nekoliko glavnih izazova: previsoke cijene proizvoda, što je istaknulo čak 49 posto ispitanika, teškoće s parkiranjem navodi njih 13 posto, nepovjerenje u kvalitetu proizvoda u odnosu na supermarkete (32 posto građana) te zastarjeli i nedovoljno privlačan izgled tržnica, što smatra 40,6 posto ispitanika, navode u Rijeka plusu.
Nadalje, ističu, rezultati ankete pokazali su kako građani Rijeke žele tržnice koje su pristupačnije cjenovno, bogatije ponudom domaćih OPG-ova i jasno označenog porijekla proizvoda, bolje regulirane – s jasnom razlikom između proizvođača i preprodavača, urednije i čišće, lakše dostupne, s više mogućnosti parkiranja, zaštićene od kiše i sunca – posebno u otvorenim dijelovima, obogaćene dodatnim sadržajima – malim gastro kutcima, street food ponudom i mjestima za druženje, sigurnije, uz suradnju s nadležnim službama. “Hvala vam na iskrenim komentarima, prijedlozima i podršci. Vaš glas je ključan za planiranje budućih ulaganja i modernizaciju riječkih tržnica. Zajedno ih možemo pretvoriti u mjesta koja spajaju tradiciju, kvalitetu i suvremene potrebe našeg grada. Zajedno za bolje tržnice i bolji grad”, poručuju iz Rijeka plusa.