ANKETA RIJEKA PLUSA

Stigli rezultati ankete o riječkim tržnicama: Građani žele veću ponudu domaćih OPG-ova i manje cijene

Sanja Gašpert

Foto Snimila MATEA JURČIĆ

Foto Snimila MATEA JURČIĆ

Glasalo je 539 građana koji su pokazali koliko im je stalo do toga da tržnice ostanu živo srce grada



RIJEKA – Rijeka plus d.o.o. nedavno je proveo online anketu o riječkim tržnicama, koja je pokazala kako su Riječani prepoznali riječke tržnice kao posebno mjesto. U anketi, provedenoj od 10. do 16. studenog, Riječani su podijelili svoje mišljenje, iskustva i prijedloge, koji su većinom glasova, točnije njih čak 539, pokazali koliko je svima stalo do toga da tržnice ostanu živo srce grada, ali i da dobiju novo ruho i novu energiju koju Rijeka zaslužuje.


Najveći broj ispitanika čine žene, 65,7 posto, a najzastupljenije su dobne skupine od 50 do 59 godina, potom od 40 do 49 godina. Većina Riječana tržnice posjećuje barem jednom tjedno, što pokazuje koliku važnost imaju u svakodnevnom životu grada.


– Unatoč izazovima, tržnice ostaju važno mjesto za velik broj Riječanki i Riječana. Među sadržajima i ponudom koji ih najviše privlače na tržnice, ispitanici su istaknuli svježinu i kvalitetu proizvoda, za što je glasove dalo više od pedeset posto anketiranih, atmosferu i autentičan doživljaj (42,7 posto), podršku lokalnim proizvođačima (više od 40 posto), ocjena raznolikosti i kvalitete proizvoda je solidna, za što su dali ocjenu 3 od 5 po mišljenju 77 posto ispitanika.




S druge strane, komentirajući ono što ih najviše smeta, rezultati su jasno pokazali nekoliko glavnih izazova: previsoke cijene proizvoda, što je istaknulo čak 49 posto ispitanika, teškoće s parkiranjem navodi njih 13 posto, nepovjerenje u kvalitetu proizvoda u odnosu na supermarkete (32 posto građana) te zastarjeli i nedovoljno privlačan izgled tržnica, što smatra 40,6 posto ispitanika, navode u Rijeka plusu.


Nadalje, ističu, rezultati ankete pokazali su kako građani Rijeke žele tržnice koje su pristupačnije cjenovno, bogatije ponudom domaćih OPG-ova i jasno označenog porijekla proizvoda, bolje regulirane – s jasnom razlikom između proizvođača i preprodavača, urednije i čišće, lakše dostupne, s više mogućnosti parkiranja, zaštićene od kiše i sunca – posebno u otvorenim dijelovima, obogaćene dodatnim sadržajima – malim gastro kutcima, street food ponudom i mjestima za druženje, sigurnije, uz suradnju s nadležnim službama. “Hvala vam na iskrenim komentarima, prijedlozima i podršci. Vaš glas je ključan za planiranje budućih ulaganja i modernizaciju riječkih tržnica. Zajedno ih možemo pretvoriti u mjesta koja spajaju tradiciju, kvalitetu i suvremene potrebe našeg grada. Zajedno za bolje tržnice i bolji grad”, poručuju iz Rijeka plusa.