
Foto Ana KRIŽANEC
Ivica Lukanović, Sandra Krpan i Siniša Hajdaš Dončić su u velikoj panici. Zato što je ivica Lukanović arhitekt ovog sukoba u SDP-u i način na koji su zabili nož u leđa svom bivšem članu i drugu, a sve je to potvrdio Hajdaš Dončić svojim nedavnim istupom, rekao je Vukorepa
povezane vijesti
RIJEKA Rijeka nakon 18. svibnja više neće biti crvena jer Sandra Krpan i SDP sigurno gube izbore, rekao je Denis Vukorepa, kandidat HDZ-a za gradonačelnika Rijeke na konferenciji za novinare održanoj ispred nekadašnjeg nebodera HŽ-a u Prvomajskoj ulici kojega, kako je najavio, kad postane gradonačelnik, namjerava prenamijeniti u stanove za mlade obitelji.
Vukorepa je na početku konferencije komentirao najnovije ankete među biračima, prema kojima vodi nezavisna Iva Rinčić, a SDP-ova Sandra Krpan gubi i u drugom krugu izbora, ako u njega uđu njih dvije, ističući kako se Rijeka crveni jedino zbog načina na koji se SDP obračunao sa svojim bivšim drugom, misleći očito na Marka Filipovića.
– Danas u gradu osjećam da dolazi promjena klime, ali osjećam i veliku paniku. Zadnje ankete nas stavljaju na četvrto mjesto, ali nemamo problema, jer znamo kako ankete tretiraju HDZ i kako reagira naše članstvo. A Ivica Lukanović, Sandra Krpan i Siniša Hajdaš Dončić su u velikoj panici. Zato što je ivica Lukanović arhitekt ovog sukoba u SDP-u i način na koji su zabili nož u leđa svom bivšem članu i drugu, a sve je to potvrdio Hajdaš Dončić svojim nedavnim istupom, rekao je Vukorepa.

Foto Ana KRIŽANEC
U nastavku konferencije je istaknuo kako je priuštivo stanovanje za mlade jedan od prioriteta njegovog programa, a kao jedno od mogućih brzih rješenja kojim bi se osiguralo stotinjak novih stanova je upravo napušteni neboder HŽ-a, praktički u centru grada.
– Zadnjih trideset godina nitko se ne bavi ovim neboderom, trebao se u prvom redu baviti onaj tko je bio na čelu grada, odnosno SDP. Riječ je o objektu od petnaest katova i osam tisuća kvadratnih metara površine. Vlasnici su se mijenjali, već duže vrijeme je to Republika Hrvatska, a umjesto da je netko iz grada otišao u Državnu agenciju za nekretnine i pokušao dogovoriti preuzimanje objekta, te zatim investirao u njegovu prenamjenu u stanove za mlade i prodao te stanove po cijeni uloženih radova, neboder je još uvijek napušten i zapušten, rekao je Vukorepa.
Istaknuo je da obnova i prenamjena zapuštenih nekretnina u Rijeci predstavlja samo dio rješenja problema priuštivog stanovanja.
– Najvažnije je mladim ljudima omogućiti dobra i kvalitetna radna mjesta, s dobrim prihodima pa će biti kreditno sposobni i sami izabrati gdje u Rijeci žele stanovati. U sustavu Lučke uprave realizirali smo takve projekte koji su osigurali ili će osigurati dvjesto radnih mjesta u projektnom uredu Lurssena, dvjesto radnih mjesta na kontejnerskom terminalu AGCT-a na Brajdici te tristo radnih mjesta na novom kontejnerskom terminalu RGW-a na Zagrebačkoj obali. Govorim samo o izravnim radnim mjestima, neizravno ti projekti znače nekoliko tisuća novih radnih mjesta. Ti projekti pokazuju da mladi ne trebaju odlaziti iz Rijeke, odnosno da ovdje mogu imati kvalitetna radna mjesta i dobre prihode, rekao je Vukorepa.

Foto Ana KRIŽANEC
Najavio je i da će Grad Rijeka preuzeti oko pedeset tisuća kvadratnih metara prostora u zaštićenom skladištu Metropolis koje je sada u lučkom carinskom području, u koje se mogu premjestiti dobar dio gradskih službi, a prostore u kojima se one sada nalaze moglo bi se prenamijeniti za priuštivo stanovanje.
– Grad će nove prostore u Metropolisu dobiti vrlo brzo, u roku od godine dana, rekao je Vukorepa, podsjetivši kako je Rijeka, zahvaljujući projektima Lučke uprave, odnosno izgradnji i koncesioniranju dvaju kontejnerskih terminala dobio ceste D-404 i D-403 kojima se iz centra grada izravno može pristupiti mreži autocesta.
– Sada predstoji treći čin, a to je spajanje D-403 s Rivom, zbog čega se sad izmješta željeznički kolosijek na Žabici. Riječ je o 1.200 metara ceste, za koju je Vlada već potvrdila financiranje putem Hrvatskih cesta. Kad se to završi, Rijeka će imati prsten kvalitetnih cesta oko centra grada, a onda možemo vidjeti hoće li Riva biti dvosmjerna, a Adamićeva namijenjena isključivo za javni gradski promet, rekao je Vukorepa.