Istjecanje fekalija

Vodovod i kanalizacija o incidentu s istjecanjem fekalija u uvali Grabrova: ‘Propustio je korisnički odvodni kanal’

Jakov Kršovnik

Fekalije curile cestom u uvali Grabrova / Snimio čitatelj

Fekalije curile cestom u uvali Grabrova / Snimio čitatelj

Prema vlasnicima internog sustava odvodnje od strane vodnog redara, inače zaposlenika ovog društva, poduzet će se daljnje radnje u cilju sanacije curenja, navode iz Vodovoda i kanalizacije



KRALJEVICA – Nakon što smo pisali o istjecanju fekalija na cestu u Uvali Grabrova, a o čemu smo za komentar zamolili i KD Vodovod i kanalizacija Rijeka, jučer nam je stigao odgovor iz ViK-a u kojem kažu kako su 24. kolovoza pristupili hitnom terenskom izvidu na navedenom području, a dodatnom kontrolom od 25. kolovoza, tj. jučer, ustanovljeno je da se radi o propusnosti korisničkog odvodnog kanala.


– Temeljem ustanovljenog, prema vlasnicima internog sustava odvodnje od strane vodnog redara, inače zaposlenika ovog društva, poduzet će se daljnje radnje u cilju sanacije curenja, a o svemu je obaviješten Grad Kraljevica i njihovo komunalno redarstvo, navode iz Vodovoda i kanalizacije. Dodaju kako ne mogu utjecati na okolnosti koje mogu uzrokovati neispravnost interne instalacije i/ili septičke te sabirne jame, pa zato korisnike savjetuju da provjeravaju ispravnost vlastitih instalacija, jer su one u isključivom vlasništvu korisnika vodnih usluga te su ih korisnici dužni održavati o svom trošku kako bi se spriječilo onečišćenje okoliša te spriječilo narušavanje funkcionalnosti sustava javne odvodnje. Podsjećaju i kako je svim korisnicima od 0-24 svakim danom dostupna dežurna služba na broju telefona (051) 211 906 te da su na njihovim mrežnim stranicama na direktnoj poveznici https://www.kdvik-rijeka.hr/kontakti objavljeni svi kontakt podaci za upućivanje prigovora, reklamacija i drugih upita od interesa korisnika, odgovorili su nam, između ostalog, iz KD-a Vodovod i kanalizacija.