ViK info

Nova platforma: Informacije o radovima i prekidima isporuke vode stižu u realnom vremenu

Marinko Glavan

Projekt je nastavak digitalizacije korisničke podrške KD ViK-a koja je započela platformom Moj ViK, a koja uz ostale pogodnosti omogućava sigurno plaćanje računa online, bez gužvi i čekanja



RIJEKA – Komunalno društvo Vodovod i kanalizacija predstavilo je novu informativnu digitalnu platformu ViK info, putem koje će stanovnici grada Rijeke i okolice biti pravovremeno informirani o privremenoj nedostupnosti vode, planiranim radovima i prekidima u vodoopskrbi zbog redovnog održavanja i saniranja puknuća, uključujući ulične radove, probleme s vodoopskrbom i prijavljena istjecanja.


Odličan tajming


Platforma uključuje i dinamičan prikaz lokacija na kojima će se izvoditi radovi, njihovo trajanje, kao i predviđeno vrijeme ponovne uspostave vodoopskrbe.


Projekt su u ime KD-a ViK predstavili direktor Andrej Marochini i stručna suradnica za odnose s javnošću Mateja Sinčić Pisnjak, a o važnosti ovog projekta govorio je i gradonačelnik Rijeke Marko Filipović.




– Nova digitalna platforma je produkt promišljanja kako osigurati kontinuirano i promptno informiranje naših korisnika. Trenutno smo u ciklusu povećanog izvođenja radova na različitim lokacijama pa iz tog razloga mislim da je aplikacija došla u pravom momentu. Vjerujemo da ćemo se na ovaj način približiti našim korisnicima, omogućujući im da u samo nekoliko klikova mišem dođu do informacije gdje se izvode radovi, gdje će biti privremeni prekidi u vodoopskrbi i kada se planira ponovna uspostava isporuke vode, kazao je direktor ViK-a Marochini.


Andrej Marochini / Foto: S. DRECHSLER

Andrej Marochini / Foto: S. DRECHSLER


Projekt je nastavak digitalizacije korisničke podrške KD-a ViK koja je započela platformom Moj ViK, a koja uz ostale pogodnosti omogućava sigurno plaćanje računa online, bez gužvi i čekanja, što se pokazalo vrlo korisnim u pandemiji koronavirusa. Na taj način, istaknuto je, koristeći nove tehnologije, ViK info prati trendove i omogućava brz, jednostavan i lako dostupan način informiranja po mjeri korisnika.


Izvor u centru grada


Upravo takav odnos prema korisnicima, istaknuo je Filipović, izuzetno je važan u trenutku kada ViK provodi najveći projekt vodno-komunalne infrastrukture u Hrvatskoj, vrijedan gotovo dvije milijarde kuna, u sklopu kojeg je dio radova već započet, dok se početak većine radova očekuje vrlo skoro. Projekt »Poboljšanje vodno-komunalne infrastrukture na području aglomeracije Rijeka« obuhvaća izgradnju 217 kilometara nove i rekonstrukciju postojeće kanalizacije te gradnju novog uređaja višeg stupnja pročišćavanja, 125 crpnih stanica te oko 100 kilometara javne vodoopskrbe u pet općina i gradova.
– Ovaj projekt tek je jedan u nizu projekata posvećenih ulaganju u vodoopskrbu i vodozaštitu na našem području, a sve s ciljem da se sadašnjim i budućim generacijama osigura zdravstveno ispravna pitka voda.



Za Rijeku se kaže da je grad koji teče, a to nije bez razloga tako. Ponosni smo i zahvalni što imamo izvor vode u samom centru grada te još uvijek pijemo vodu iz špine. Većina građana u Europi nema taj luksuz, već vodu kupuje u trgovini. Stoga se moramo potruditi da tako i ostane, što nastojimo i kroz ovaj veliki investicijski ciklus. Svjesni smo da će njegova realizacija poremetiti način funkcioniranja našega grada, ali i naših građana, koje i ovim putem molimo za razumijevanje i strpljenje, kazao je gradonačelnik Filipović, istaknuvši da će u informiranju građana o radovima veliku ulogu imati upravo stranica ViK info.