Kviz znanja

Učenici škola Kantrida, Srdoči i Nikola Tesla putuju na državno natjecanje projekta “Čitanjem do zvijezda”

Ingrid Šestan Kučić

Foto Sergej Drechsler

Foto Sergej Drechsler

Ciljevi natjecanja su potaknuti učenike na čitanje s razumijevanjem, istraživanje, otkrivanje i kreativno stvaranje



Učenici osnovne škole Kantrida osvojili su prvo mjesto na kvizu znanja u okviru projekta “Čitanjem do zvijezda”, dok je drugo mjesto pripalo učenicima OŠ Srdoči, a najbolji kreativni uradak imali su učenici OŠ “Nikola Tesla”.


“Čitanjem do zvijezda” nacionalni je projekt za poticanje čitanja i promicanje kulture čitanja, a na županijskoj razini natjecanja, čiji je domaćin bila OŠ Srdoči, sudjelovalo je 83 učenika iz 26 škola Primorsko-goranske županije od čega se devetero učenika natjecalo u kategoriji kreativnog uratka.


Foto Sergej Drechsler




Svaka prijavljena škola imala je tri učenika u ekipi kviza znanja uz mentora te škole koje su se prijavile u kategoriji kreativnog uratka imaju jednog učenika predstavnika škole uz mentora.


Ekipe učenika koje su proglašene najuspješnijima predstavljat će Primorsko-goransku županiju u Čakovcu na državnoj razini natjecanja, a tema ovogodišnjeg natjecanja bile su ” Trči, ne čekaj me”, autorice Bojane Meandžije, “Moja baka je zmaj” autorice Melite Rundek i “Zeleni pas” autorice Nade Mihelčić.



Ciljevi natjecanja su potaknuti učenike na čitanje s razumijevanjem, istraživanje, otkrivanje i kreativno stvaranje, unapređenje životnih vještina i sposobnosti učenika te skrenuti pozornost na važnost čitanja i usvajanja vještine čitanja, a voditeljice natjecanja za Primorsko-goransku županiju su Nensi Čargonja Košuta, stručna suradnica knjižničarka OŠ Srdoči i Ksenija Sobotinčić Štropin, stručna suradnica knjižničarka OŠ Pećine i OŠ Klana.



Nacionalni projekt “Čitanjem do zvijezda” verificiran je i ima pozitivno mišljenje Ministarstva znanosti i obrazovanja te Agencije za odgoj i obrazovanje, zahvaljujući čemu je naglašena važnost čitanja, čitateljskih aktivnosti, razvijanja čitateljskih navika i oblikovanje kompetentnih čitatelja.