
Mogu SveR je inicijativa osmišljena s ciljem pružanja podrške djeci s teškoćama u razvoju, nudeći raznolik spektar terapija na jednom mjestu
povezane vijesti
S početkom nove školske godine, Udruga za edukacijske i rehabilitacijske djelatnosti Mogu SveR, Kostrena, ponovo počinje s radionicama i aktivnostima za djecu rane i predškolske dobi.
Mogu SveR je inicijativa osmišljena s ciljem pružanja podrške djeci s teškoćama u razvoju, nudeći raznolik spektar terapija na jednom mjestu.
Uz stručnost voditelja i osnivača Vojka Rožmanića, edukacijskog rehabilitatora i fizioterapeuta specijaliziranog za rad s djecom, Mogu SveR fokusiran je na neurorazvojnu rehabilitaciju od prvog mjeseca do 18. godine života te edukacijsku rehabilitaciju za djecu s intelektualnim izazovima i onu koja se susreću s poremećajem iz spektra autizma, a poseban je naglasak na djeci do 7. godine života.
Aktivnosti se održavaju u obliku grupnih radionica i individualnih terapija, prilagođavajući se pritom potrebama svakog djeteta.
– Osim osnovnog programa, u svim skupinama razvijamo vršnjačku komunikaciju i socijalizaciju, što današnjoj djeci nedostaje. Sve radionice, osim svog osnovnog programa koji je jasan iz naziva svake radionice, imaju edukativnu i ponašajnu komponentu.
Velik broj djece u današnje vrijeme provodi puno vremena pred ekranima, hrani se ili uspavljuje uz mobitel, tablet ili neki drugi uređaj što kod ovako male djece dovodi do ovisnosti, češćih frustracija i nepoželjnih oblika ponašanja, objašnjava voditelj Vojko Rožmanić, dodajući kako je preporučljivo (ali ne i nužno) da se djeca u programe uključe na početku školske godine kada se započinje s radionicama, jer se lakše prilagode i brže prihvate pravila.
Osim radionica za djecu s teškoćama u razvoju, Mogu SveR nudi niz sportskih programa, kreativnih Hokus pokus radionica te radionica za djecu predškolskog uzrasta. Sve grupne radionice su inkluzivne.
Zainteresirani roditelji mogu kontaktirati Mogu SveR telefonski (091/289 1777), putem maila ([email protected]) ili preko društvenih mreža, a prije uključenja djeteta u neki od programa mogu individualno razgovarati s voditeljima kako bi dobili dodatne informacije i odabrali aktivnost koja će najbolje odgovarati potrebama i interesima djeteta.