Czech Travel Market

TZ Kvarnera na poslovnoj radionici u Pragu: Potvrđena važnost češkog i slovačkog tržišta

Alenka Juričić Bukarica

Sa susreta turističkih djelatnika u Pragu / Foto TZ KVARNERA

Sa susreta turističkih djelatnika u Pragu / Foto TZ KVARNERA

Poslovnu radionicu iskoristili za susret s čak 24 češke i 5 slovačkih agencija kojima smo Kvarner predstavili kao cjelogodišnju destinaciju, rekla je Irena Peršić Živadinov



RIJEKA – Turistička zajednica Kvarnera sudjelovala je na poslovnoj radionici koju je u Pragu organiziralo predstavništvo Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Češkoj i Slovačkoj. Radionica je bila namijenjena predstavnicima čeških i slovačkih agencija te je bila organizirana u sklopu jednodnevnog međunarodnog B2B turističkog sajma Czech Travel Market.


– Kvarner i Hrvatska općenito na češkom i slovačkom tržištu uživaju status omiljene inozemne turističke destinacije, a sam Kvarner je u vrhu Hrvatske po broju ostvarenih dolazaka i noćenja gostiju iz Češke i Slovačke. Uz to, u razdobljima pred i posezone bilježimo konkretne poraste u broju posjeta s upravo ta dva tržišta. Tu našu dobru poziciju i imidž svakako želimo zadržati u Češkoj i Slovačkoj i zato smo poslovnu radionicu iskoristili za susret s čak 24 češke i 5 slovačkih agencija kojima smo Kvarner predstavili kao cjelogodišnju destinaciju. Najviše upita agenata odnosilo se na smještaj u kampovima i hotelima, ali i mogućnost boravka u prirodi te manjim turističkim mjestima, i tu smo poseban naglasak stavili na ponudu Gorskog kotara, kazala je Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ-a Kvarnera.


Istaknula je i trend promjene strukture gostiju te se s tržišta Češke bilježi porast potražnje za smještajem visoke kategorije, i to prije svega za hotelima i nautičkim charterom.