Foto SERGEJ DRECHSLER
Novogradnja 527 je samoiskrcavajući brod za rasuti teret, kakve je 3. maj već gradio za Algomu, a zadnji u nizu bio je isporučen u rujnu 2020.
povezane vijesti
- Izgleda da je postignut važan dogovor oko 3. maja! Ovo otvara vrata za prodaju riječkog škvera
- Loris Rak o tužbi protiv države: “Pregovaramo, postavio sam uvjete i nadam se sporazumu s državom”
- Prodaja 3. maja. Potencijalni novi vlasnici nisu se lako odlučili za ponudu, jedna stvar im je posebno primamljiva
Iz brodogradilišta 3. maj u utorak su izvijestili putem Zagrebačke burze da je Nadzorni odbor dao suglasnost direktoru Ediju Kučanu za potpis ugovora s kanadskim naručiteljem Algoma Central Coprporation o završetku novogradnje 527.
Novogradnja 527 je samoiskrcavajući brod za rasuti teret, kakve je 3. maj već gradio za Algomu, a zadnji u nizu bio je isporučen u rujnu 2020.
Ovaj je dugačak 225 metara, u fazi je gradnje na navozu i dosad je odrađena trećina posla. Problem s tom novogradnjom bio je što se sve do rujna 2020. vodio kao dio stečajne mase Uljanika, pa 3. maj s tom novogradnjom nije mogao ništa.
U ljeto 2021., u četvrtom krugu prodaje te novogradnje putem dražbe, 3. maj je preuzeo vlasništvo nad tim nezavršenim brodom, čija je vrijednost procijenjena na 74,3 milijuna kuna. Vlada je potkraj srpnja odobrila i državno jamstvo za kreditno zaduženje 3. maja u svrhu osiguranja sredstava za sudjelovanje na javnoj dražbi za kupnju te novogradnje, a kredit je bio u iznosu od 7,4 milijuna kuna uvećano za troškove kamata i naknada.
Početkom rujna lani novogradnja 527 tako je postala i formalno vlasništvo 3. maja, a u riječkom brodogradilištu krenuli su potom u razgovore s originalnim naručiteljem oko dovršetka broda. U današnjem priopćenju ne navodi se ugovorena cijena broda.