Dobra promidžba

Slavni njemački ADAC promovira naš kraj: Čari Istre i Kvarnera na čak 60 stranica

Alenka Juričić Bukarica

Kroz niz reportaža posvećenih kulturi, prirodi, nautičkom turizmu, gastronomiji, aktivnom odmoru i ostalim preporukama protežu se fascinantne fotografije kvarnerskog krajolika



U najnovijem izdanju putopisnog časopisa ADAC otkrivamo fascinantan sjever Hrvatske: Kvarnerski zaljev i jadranski poluotok Istru, najavili su tako autori novi broj časopisa Reisemagazin njemačkog autokluba ADAC-a, inače najvećeg takvog europskog udruženja koje čini čak 21 milijun članova. U novom ADAC-ovom izdanju za svibanj i lipanj tako je Kvarneru i Istri posvećeno čak 59 stranica i naslovnica, priopćili su iz Turističke zajednice Kvarnera. Istakli su kako je to rezultat uspješne suradnje TZ-a Kvarnera i ART RedaktionsTeama – agencije za turističko novinarstvo koja je već sedam godina uzastopno među 10 najboljih turističkih PR agencija u zemljama njemačkog govornog područja te studijskih putovanja novinara i fotografa s kojima TZ Kvarnera već duži niz godina surađuje.


Naime, kroz niz reportaža posvećenih kulturi, prirodi, nautičkom turizmu, gastronomiji, aktivnom odmoru i ostalim preporukama protežu se fascinantne fotografije kvarnerskog krajolika, a uz ostalo, istaknute su posebne teme kao što je Rijeka – Europska prijestolnica kulture, Nacionalni park Risnjak i Gorski kotar, hoteli koji nude pogled koji ostavlja bez daha kao što su Hotel Imperial na Rabu, Bellevue na Lošinju ili Navis u Opatiji, kao i čaroban svijet kvarnerskih otoka koji poziva na jedrenje. Kroz ostale preporuke Kvarner i Istra opisani su kao regije magične privlačnosti za odmor s pitoresknim gradovima, očaravajućim zaljevima i prekrasnim svijetom planina… Kao i besprijekornom gastronomijom.





– Predstavljanje regije Kvarner u magazinu koji se distribuira u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, te u zemljama Beneluxa, na čak 45 stranica zaista je neprocjenjiv domet. Reportaže kroz koje je predstavljen Kvarner su bezvremenski tekstovi i fotografije koje mame uzdahe, dočaravaju kvarnersku ponudu i pozivaju. To je također neprocjenjivo, kao što je i neprocjenjiva i naša dugogodišnja suradnja i poznanstva s novinarima i fotografima koji su na izuzetan način predstavili našu regiju, kazala je Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ-a Kvarnera o ovoj velikoj promidžbi Kvarnera i Istre.



ADAC – biblija za putnike

​Glavna zadaća ADAC-a je zastupanje i promicanje interesa automobilizma, moto sporta i turizma. Stoga se u sklopu ADAC autokluba objavljuje i niz stručnih magazina i ostalih publikacija posvećenih putovanjima i turizmu kao što su razne mape i atlasi, vodiči po kampovima, opći vodiči za putovanja i slično. Publikacije i turistički vodiči ADAC-a unutar sektora smatraju se najrelevantnijim pokazateljem kvalitete pa njihove kamping vodiče često nazivaju “Biblijom za kampiste”.
ADAC Reisemagazin, inače, ima publiku od 740.000 čitatelja po svakom izdanju i kao takav ubraja se među vodeće publikacije o putovanjima u Njemačkoj.
– Vrijednost jedne stranice iznosi 9.500 eura, što znači da je medijsko dostignuće ovih reportaža preko 560.000 eura, ukazali su u TZ Kvarnera.