
Pirografija traži puno strpljenja, upornosti i preciznosti. Na početku sam koristio šperploču sa starih ormara i lemilicu za elektroničke popravke, zatim mi je poslužio pirograf ručne izrade koji mi je posudio profesor Ivan Penzeš, stručni voditelj u likovnoj udruzi "Veli pinel" u Kostreni, čiji sam član od 2014. godine, a koja mi je pomogla u napredovanju, kaže Strinić

Prije pet godina, upravo u vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana, Slavko Strinić boravio je u bolnici zbog nezgode koja mu se dogodila na poslu.
Pirografija je umjetnička tehnika crtanja na drvetu, koži, ali i na papiru. Najčešće se koristi svjetlije drvo kao što su lipa, javor, breza i bukva, pri čemu se lemilicom ili aparatom koji se zove pirograf užarenom niti pali crtež prethodno nacrtan olovkom.
– Pirografija traži puno strpljenja, upornosti i preciznosti. Na početku sam koristio šperploču sa starih ormara i lemilicu za elektroničke popravke, zatim mi je poslužio pirograf ručne izrade koji mi je posudio profesor Ivan Penzeš, stručni voditelj u likovnoj udruzi “Veli pinel” u Kostreni, čiji sam član od 2014. godine, a koja mi je pomogla u napredovanju. Sudjelovao sam na mnogim izložbama i na humanitarnim akcijama. Izradio sam osamdesetak radova od kojih je pola poklonjeno rodbini i prijateljima. Za neke radove s obiteljskih fotografija koristio sam leće, povećalo, što mi je dalo ideju za solarnu pirografiju. Na odgovarajućoj udaljenosti leće od drvene podloge u pravcu sunca drvo se pali i nastaje crna podloga koja stvara crtež s pomjeranjem leće. Najveća želja mi je napraviti samostalnu izložbu, priželjkuje Strinić i dodaje:
– Volio bih da je ova vrsta umjetnosti više zastupljena u ovim krajevima i da oni koji misle da ovo nije umjetnost uvjere da je ovo i te kako umjetnost.




