Imenovanje

Sanja Barić u Nacionalnom vijeću za visoko obrazovanje

Ingrid Šestan Kučić

Sanja Barić / Foto Luka Stanzl/PIXSELL

Sanja Barić / Foto Luka Stanzl/PIXSELL



Predsjednica Vijeća za rodnu ravnopravnost prof. dr. Sanja Barić s Pravnog fakulteta podnijela je zahtjev za razrješenjem s funkcije predsjednice i članice Vijeća za rodnu ravnopravnost Sveučilišta u Rijeci.


Na mjesto predsjednice Vijeća imenovana je izv. prof. dr. Ana Marija Sikirić Simčić s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Pojašnjavajući da je zahtjev za razrješenje podnijela zbog novih obaveza, a prvenstveno je riječ o izboru u Nacionalno vijeće za visoko obrazovanje, znanost i tehnološki razvoj, prof. dr. Barić kaže da je započela i s većim brojem projekata zbog čega smatra da funkciju predsjednice Vijeća za rodnu ravnopravnost više ne bi mogla kvalitetno obavljati.


– Kolegica koja je imenovana predsjednicom moja je dosadašnja zamjenica i dugogodišnja je članica Vijeća za rodnu ravnopravnost. S obzirom na to da je Vijeće tijelo koje je zakonski posloženo i dobro funkcionira, a ja preuzimam nove dužnosti, smatram da je najbolje podnijeti zahtjev za razrješenjem, kazala je prof. dr. Barić.




Vijeće za rodnu ravnopravnost Sveučilišta u Rijeci sveučilišno je reprezentacijsko tijelo kojemu je svrha institucijsko praćenje i doprinos rodnoj ravnopravnosti na Sveučilištu u Rijeci i široj zajednici, a osnovano je prije četiri godine.


Bavi se provedbom pojedinih mjera predviđenih Planom rodne ravnopravnosti na Sveučilištu i koordinaciju provedbe Plana na sastavnicama te promicanjem sadržaja i važnosti rodne ravnopravnosti, s posebnim naglaskom na rodnu perspektivu u istraživanjima te učenju i poučavanju i na podzastupljena područja u studiranju i radu.


Nacionalno vijeće za visoko obrazovanje, znanost i tehnološki razvoj, u koje je imenovana prof. dr. Barić, tijelo je koje predlaže i potiče mjere za unaprjeđenje visokog obrazovanja, znanstvene i umjetničke djelatnosti te tehnološkog razvoja.


Također, prati razvoj znanstvenih i umjetničkih područja, daje mišljenje o strateškim aktima vezanim uz obrazovanje, te raspravlja o pitanjima važnim za nacionalni inovacijski sustav.