Promjena politike

Rijeka plus reterirao: Ponovo svima omogućuju kupovinu višemjesečnih parkirnih karata

Portal Novilist.hr

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin



RIJEKA Nakon niza prigovora revoltiranih i ogorčenih građana u Rijeka plusu su odlučili promijeniti svoju neshvatljivu politiku po kojoj su korisnici svakog mjeseca isponova morali kupovati povlaštene parkirne karte.


Gradska tvrtka suočila se s optužbama o maltretiranju građana, pa su sada reterirali. Od 1. rujna ponovo će biti moguće kupiti pretplatu i na više mjeseci, a maksimalno do 6 mjeseci unaprijed, obavijestili su iz Rijeka plusa.


– TD RIJEKA plus d.o.o. je provelo uspješnu integraciju servisa za provjeru adresa korisnika koji ostvaruju pravo na povlaštenu parkirnu kartu čime je omogućeno produženje pretplatnih prava za parkiranje na duži period, kažu u ovoj gradskoj tvrtki. 




Podsjetimo, građanima koji stanuju u zoni naplate parkiranja, i ostvaruju pravo na povlaštenu parkirnu kartu, a takvih je oko 3.300 u gradu na Rječini, Rijeka plus nenajavljeno je bio ukinuo mogućnost da to svoje pravo mogu regulirati za više mjeseci unaprijed. Tako su ga morali obnavljati samo i isključivo iz mjeseca u mjesec.


I dok su neki korisnici povlaštenih karata tražili i bili spremni da se i tih šest mjeseci, do koliko su mogli platiti uslugu povlaštene parkirne karte, produži i na godinu dana, da jednostavno tu brigu »skinu s vrata« i da više na to ne misle, u Rijeka plusu odlučili su okrenuti pilu naopako, pritom još uz objašnjenje kako to čine da bi »svim svojim korisnicima osigurali što veću kvalitetu usluge«.


Ta »kvalitetnija usluga« Rijeka plusa u praksi je značila da su stanari u zonama naplate parkiranja morali svaki mjesec stati u red pred šalterima na Jelačićevom trgu, oboružati se beskrajnim strpljenjem da bi platili tih 40 kuna, koliko iznosi povlaštena karta, jer ih, u protivnom, već prvog u mjesecu ispod vjetrobranskog brisača na automobilu može dočekati »čestitka« od 80 kuna kazne.


Doduše, postojala je i tad opcija »B«, da se to plaćanje obavi internet bankarstvom na račun Rijeka plusa, ali se pritom mora dodatno voditi računa da to bude minimalno tri dana prije isteka mjeseca, a i teško je očekivati da svi građani koriste ovakav vid plaćanja.


Ranije su pak u Rijeka plusu, kad smo pokušali, uz najbolju volju, proniknuti u njihove motive za takvu odluku, osim da je riječ o čistoj inkomodaciji građana, objašnjavali da im je želja bila »svim svojim korisnicima osigurali što veću kvalitetu usluge«.


– Svakako nam nije cilj inkomodirati građane Rijeke, već štoviše, želja nam je boljom kontrolom smanjiti broj zlouporaba, čime će se na zadovoljstvo ostalih korisnika povlaštenih parkirnih karata, koji stanuju u zoni naplate parkiranja, osigurati veći broj parkiranih mjesta.


Naime, već smo izvjesno vrijeme suočeni s pojavom manipulativnih radnji pojedinaca koji nakon izdavanja povlaštene parkirne karte na dulji period, mijenjaju podatke o prebivalištu, što sve druge korisnike, stvarne fizičke osobe i stanare koji imaju pravo na povlaštene karte, stavlja u neravnopravan položaj. Stoga je uvedena intenzivnija kontrola podataka o prebivalištu i boravištu korisnika.


S obzirom da je, sukladno Općim uvjetima isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama na području grada Rijeke, potvrda o prebivalištu temeljni preduvjet za ostvarivanje prava i izdavanje povlaštene parkirne karte, težnja nam je svaku manipulaciju svesti na što manju moguću mjeru, kako bi osigurali integralan i jednakovrijedan sustav za sve naše korisnike, stoji u odgovoru kojeg smo ranije bili dobili iz uprave Rijeka plusa.