Anto Malbašić

Riječanin objasnio koliko je besmislen novi kružni tok na Plumbumu: “Ovo ni Bandić ne bi smislio!”

Portal Novi list, Vladimir Mrvoš

Anto Malbašić / Foto Vladimir Mrvoš

Anto Malbašić / Foto Vladimir Mrvoš

Korisnost ovog kružnog toka je podjednaka sipanju vrećice konzumnog šećera od 5gr u Jadransko more da mu smanjimo salinitet, poručuje Anto Malbašić



Počela je izgradnja kružnog toka na Plumbumu, ali stanovnici Pećina, najblaže rečeno, nisu oduševljeni ovim zahvatom.


Oni s kojima smo razgovarali smatraju da je na Plumbumu trebao rotor, ali onda kada je veliki dio prometa išao tom dionicom kao glavnom cestom prema Krku, Crikvenici i dalje prema Senju. Izgradnjom istočnog dijela obilaznice promet je toliko smanjen da je rotor sada potpuno nepotreban.


Ono što ljuti stanovnike Pećina, ali i Kostrene, je regulacija prometa semaforima koja stvara velike kolone, iz Kostrene čak do ulaska u brodogradilište »Viktor Lenac«, a otežava priključenje iz Šetališta XIII. divizije gdje se također stvaraju velike kolone.




Kako je najavljeno da će radovi trajati do 25. studenoga, a mnogi sumnjaju da će se po običaju i neplanirano produžiti, mnogi se pitaju i ne mogu načuditi – zašto se troši veliki novac za takav poduhvat kada je mogao biti utrošen tamo gdje je to potrebnije.


Anto Malbašić / Foto Vladimir Mrvoš


 


A uz to, stvaraju se i nepotrebni prometni čepovi i problemi.


Stanovnik Ulice Janka Polića Kamova, Anto Malbašić, plastično je objasnio koliko je ovaj kružni tok bespotreban i besmislen.


“Ja bih dao prijedlog da se zove kružni tok ‘Milana Bandića’. Neki će misliti da sam loša osoba, jer Milan Bandić je barem iza sebe ostavio lijepe fontane i neke korisne građevine.


Koliko god da su preplaćeni. No, neka se frajer vrti u grobu kada nije dostigao ovu razinu.



Korisnost kružnog toka, na spoju Setališta XIII Divizije i Ulice Janka Polića Kamova, je podjednaka sipanju vrećice konzumnog šećera od 5gr u Jadransko more da mu smanjimo salinitet!


 


Trideset godina živim u “Kamovoj”. U tih trideset godina sam na tom križanju vidio dvije-tri manje prometne nezgode.


U špici sezone čekao najviše 45 sekundi (prije nego je izgrađena “404”) da se uključim u promet. A svaki dan se tamo vozim. Najmanje jednom.


Eto ne znam. Možda da se izgradi i jedan kružni tok kod hotela Jadran ili na ravnici kod 3. maja?



Nisam prometne struke, pa moje mišljenje nije bitno, ali možda ipak postoje bolji načini da se potroši 3 milijuna kuna. Npr. za uređenje zapuštenih gradskih prostora i prenamjenu za vrtiće da onih 300 djece koji su izvisili imaju gdje biti?


Znam – GDPR i to, no ja bih zaista volio upoznati frajericu ili frajera koji su donijeli odluku da se tamo napravi kružni tok (a i projektanta/icu koji je rekao “oh, dobre li ideje!” i prihvatio se tog posla), da se slikam s njima, kao podsjetnik sebi da ne moraš biti posebno pametan da bi uspio u životu!”, poručuje Anto Malbašić.