
Izlog cvjećarnice Čičak s prošlog izbora najuređenijih izloga / Foto Grad Rijeka
povezane vijesti
Grad Rijeka poziva sve poduzetnike, korisnike poslovnih prostora koji posjeduju izloge u užem centru grada – područje Korza i ulice koje su neposredno vezane na Korzo – da se uključe u akciju uređenja izloga povodom proslave Dana sv. Vida.
Akcija uređenja izloga dio je projekta “Kreativni izlozi – sinergija talenta i iskustva”, koji tradicionalno provodi Upravni odjel za gospodarstvo, razvoj, ekologiju i europske projekte.
Projekt podrazumijeva povezivanje stručnih znanja i talenata učenika Škole za primijenjenu umjetnost u Rijeci (ŠPUR), koji su pod vodstvom svojih mentora te praktičnih iskustava i potreba poduzetnika, korisnika poslovnih prostora s izlozima u užem centru grada.
– Cilj ovog projekta je omogućiti mladim učenicima završnih razreda ŠPUR-a da svoja praktična znanja, nadograđujući ih sugestijama iskusnih poduzetnika, prezentiraju građanima Rijeke dajući time značajan doprinos uređenju i unaprjeđenju izgleda užeg gradskog središta.
Grad Rijeka osigurava sredstva za nabavku materijala za uređenje izloga, a tematika uređenja izloga povodom Dana grada Rijeke su sv. Vid i Fiumanka, kažu u Gradu Rijeci.
Upravni odjel poziva sve poduzetnike, korisnike poslovnih prostora koji posjeduju izloge u užem centru grada, a koji su voljni sudjelovati u ovakvoj suradnji, da dostave svoje online prijave u razdoblju od 12. do 20. svibnja.
Broj prijava koje će se uzeti u razmatranje limitiran je raspoloživim brojem učenika te će se prijave uzimati u obzir prema mišljenju predstavnika ŠPUR-a o kompatibilnosti izloga, poduzetničke aktivnosti i pojedinih učenika koji će u njima prezentirati svoje radove.