Mediteranska ulična hrana

Otvara se Speeza u Kentuckyju: Dizajnersko rješenje riječkog studija Zambelli Brand Design

P. N.

Hrvatski design isporučuje se u SAD, ali ovaj put uz prenošenje mediteranske kulture. U Kentuckyju će Amerikanci čuti za "Spizu"



Zambelli Brand Design, vodeća dizajnerska agencija sa sjedištem u Rijeci, Hrvatska, s ponosom je najavila uspješnu suradnju s restoranom Speeza, novootvorenim konceptom mediteranske ulične hrane u Kentuckyju, Sjedinjenim Američkim Državama. Ova suradnja obuhvatila je stvaranje zanimljivog vizualnog identiteta koji savršeno odražava duh mediteranske kulture, ali istovremeno privlači američko tržište.


 


Tradicionalna jela hrvatske, grčke i libanonske kuhinje


 


Speeza, koju je osnovala osoba duboko povezana s mediteranskom kulturom, nudi jedinstveno kulinarsko iskustvo koje predstavlja tradicionalna jela hrvatske, grčke i libanonske kuhinje u modernom konceptu prilagođenom američkom tržištu.


Zambelli Brand Design imao je privilegiju da blisko surađuje s restoranom Speeza kako bi razvio njihovu brand strategiju, verbalni i vizualni identitet, kao i opsežni brand priručnik za budući razvoj branda i franšiza. Suradnja je imala za cilj ostvariti viziju osnivača, spajajući mediteransku kulturu s preferencijama lokalnog tržišta.


Središte vizualnog identiteta je sam brand naziv “Speeza”. Izveden iz dalmatinskog slenga izraza “Spiza”, koji označava ukusan obrok ili hranu, naziv je dobio jedinstveni pečat zamjenom slova “i” sa dvostrukim slovom “ee”, stvarajući zapamćeno i prepoznatljivo ime.




 


Živopisne nijanse Mediterana


 


Tipografski logo inspiriran je trima mediteranskim elementima: rukom koja simbolizira gostoljublje, malom ribom koja predstavlja mediteranski specijalitet, te listom masline koji simbolizira svježinu i prirodne sastojke koji su središnji dio mediteranske kuhinje.


Kako bi odrazili posvećenost branda zdravim i ukusnim ponudama, Zambelli Brand Design razvio je paletu boja inspiriranu živopisnim nijansama Mediterana. Maslinasto zelena boja dominira kao primarna boja, evocirajući povezanost branda s prirodom i mediteranskim načinom života.


Osim vizualnog identiteta, Zambelli Brand Design stvorio je niz dodatnih grafičkih i estetskih elemenata koji prate konzistentnu komunikaciju branda. Ti elementi su nadahnuti bogatom mediteranskom i balkanskom kulturom, uključujući teksture tradicionalnih stolnjaka i ilustracije lokalnog voća i povrća.


Također, Zambelli Brand Design odigrao je važnu ulogu u dizajniranju brand ambalaže, vrećica i ambalaže za ponijeti, uključujući čaše, kutije i papirnate vrećice. Agencija je također doprinijela kreiranju jedinstvenog i dobro osmišljenog digitalnog jelovnika za restoran, te je predložila detalje interijera koji odražavaju mediteranski identitet brenda i stvaraju ugodnu i opuštajuću atmosferu za goste.


Speeza je brend koji donosi iskustvo mediteranske ulične hrane u Kentucky, zahvaćajući suštinu mediteranske kuhinje i kulture. S istaknutim vizualnim identitetom, zdravim i ukusnim ponudama te gostoljubivom atmosferom, Speeza će postati omiljeno odredište za ljubitelje hrane u Kentuckyju i šire.