Zagreb Deep Sea

Objavljen novi natječaj za Zagrebačku obalu. Budući koncesionar mora ispuniti strože uvjete, a jedan je ključan

Marinko Glavan

Foto Sergej Drechsler

Foto Sergej Drechsler

U Lučkoj upravi Rijeka očekuju da će ugovor biti potpisan do polovice ove godine, a koncesionar ima obavezu stavljanju terminala u promet u roku od tri godine nakon potpisivanja ugovora.



Nakon što je prošle godine poništen natječaj za koncesionara novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali, na elektronskom oglasniku javne nabave objavljen je novi natječaj za koncesiju.


U odnosu na poništeni natječaj najveće izmjene u uvjetima odnose se visinu koncesijske naknade, dužinu trajanja ugovora, obavezu izgradnje druge faze terminala te garantiranje lučkog prometa.


Tako je prema novom natječaju fiskni dio koncesijske naknade određen u iznosu od 2 milijuna eura godišnje čemu se dodaje promijnjivi dio naknade u iznosu od 4 do 6 posto bruto godišnjeg prihoda terminala u ovisnosti od visine prihoda.




Kao najvažniji kriterij za odbari konceisonira bit će postavljen zajamčeni kontejnerski promet koji će se bodovati s 90 posto pri ocjenjivanju ponuda.


Minimalni dvogodišnji promet koji koncesionar mora ponuditi postavljen je na 400.000 TEU-a, a u ovisnosti o ponuđenom prometu dodavat će se bodovi.


Budući koncesionar prema novom natječaju imat će obavezu izgradnje druge faze terminala u roku od 10 godina. U prethodnom natječaju druga faza bila je postavljena kao opcija.


U Lučkoj upravi Rijeka očekuju da će ugovor biti potpisan do polovice ove godine, a koncesionar ima obavezu stavljanju terminala u promet u roku od tri godine nakon potpisivanja ugovora.