Riječka obilaznica

Najavljen početak radova na čvoru Orehovica: “Ovo će smanjiti gužve u tom dijelu Rijeke”

Damir Cupać

Ilustracija / Foto Marko Gracin

Ilustracija / Foto Marko Gracin

Ide se i u raspis natječaja za čvor Kozala, najavio je gradonačelnik Rijeke Marko Filipović



Na Aktualnom satu Gradskog vijeća Rijeke Petru Karanikić (SDP) zanimalo je kako napreduje izgradnja novih čvorova na riječkoj zaobilaznici.


– Za čvor Orehovica je izrađena idejna dokumentacija, Hrvatske autoceste su izradile izvedbeni projekt. Prema obećanjima direktora Hrvatskih autocesta natječaj za radove bi trebao biti raspisan u ožujku ove godine, odnosno najkasnije do kraja prvog kvartala ove godine, pa bi radovi mogli krenuti do kraja godine.


Izgradnjom prve i druge faze tog čvora olakšat će se povezanost i smanjiti gužve u tom dijelu grada.


O čvorovima Škurinje i Kozala




Što se tiče čvora Škurinje, bilo je dogovora de se izdavanje građevinske dozvole prebaci na Grad. Lokacijska dozvola je izdana i stvoreni preduvjeti za daljnje projektiranje spoja Osječke ulice i ceste D-403.


Što se čvora Kozala tiče provedena je nabava za izradu projektne dokumentacije. Čim projektna dokumentacija bude gotova ići će se u raspis natječaja.


Dovršenje tih čvorova definitivno će utjecati na prometnu situaciju u Rijeci jer je prosječni godišnji dnevni promet na zaobilaznici oko 25.000 vozila što je čini jednom od najopterećenijih hrvatskih prometnica, naveo je gradonačelnik Marko Filipović.


Zelič: SDP u Rijeci uz HDZ o pomorskom dobru


Nebojša Zelič (Možemo) pitao je riječkog gradonačelnika Marka Filipovića što on misli o novom zakonu o pomorskom dobru i morskim lukama budući da je protiv njega i SDP.


– U isto vrijeme u Rijeci ste uz HDZ jer pristajete na davanje višedesetljetne koncesije na dijelu rive gdje je putnička luka, primijetio je Zelič.


– Zakon je pred drugim čitanjem. Putem našeg Odjela za komunalni sustav izradili smo određene amandmane koje ćemo uputiti na prijedlog zakona putem naših zastupnika.


Vijećnik Zelič bio je na predstavljanju projekta i Studije utjecaja na okoliš. Kod velikih nautičkih marina poput ove u Barošu, gdje bi radovi trebali početi krajem godine.


U tom je segmentu Vlada ostavila mogućnost da se ta koncesija proširi i na dio luke. Što se grada Rijeke tiče dostupnost segmenta moru mora biti osigurana na putničkoj obali gdje će uostalom biti vezan i Galeb, pa će svakako morati biti promjena.


Riječ je o složenoj problematici koja se tiče pomorskog dobra, a naša je intencija da se centar Rijeke još više okrene moru i da građani od toga imaju još više koristi, odgovorio je Filipović.