Foto Marko Gracin
Turistički proizvodi na kojima smo intenzivno radili, poput gastronomije, aktivnog turizma, zdravstvenog turizma i drugih, postali su snažni motivi dolaska, ističe Irena Peršić Živadinov
povezane vijesti
Tijekom listopada na Kvarneru je ostvareno 150.000 dolazaka i 556.000 noćenja, što predstavlja porast od 5 posto u noćenjima i 2 posto u dolascima u odnosu na listopad prošle godine, priopćili su iz Turističke zajednice (TZ) Kvarnera. Navode kako ovi podaci potvrđuju uspješnu posezonu te jasno ukazuju na pozitivan trend razvoja cjelogodišnjeg turizma, što je jedan od ključnih ciljeva Kvarnera.
Hoteli su ostvarili porast od 1 posto u dolascima, ali i pad u noćenjima od jedan posto, pri čemu su hoteli s 5 zvjezdica imali 14 posto više dolazaka te 9 posto više noćenja u odnosu na prošlu godinu.
Sjajne brojke na Rabu, Krku, u riječkom prstenu
Kampovi također bilježe dobre rezultate. Ostvarili su porast od 12 posto u dolascima te 13 posto u noćenjima u istom razdoblju prošle godine. Objekti u domaćinstvu ostvarili su porast od 1 posto u dolascima, dok je u noćenjima zabilježen pad od 2 posto.
U županijskoj TZ su istakli i kako se posebno ističe podatak da je otok Rab ostvario 56 posto više dolazaka i 45 posto više noćenja, dok je otok Krk također u pozitivnom trendu s porastom od 10 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Riječki prsten zabilježio je 8 posto više dolazaka.
Što se tiče tržišta, Slovenci su ostvarili 19 posto više noćenja, Mađari 31 posto više i Talijani 7 postoviše noćenja u listopadu.
U listopadu je hrvatsko tržište ostvarilo rast broja noćenja od 15 posto.
U prvih deset mjeseci je zabilježeno više od 3 milijuna dolazaka, što je 3 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, te 17,9 milijuna noćenja što označava porast od 1 posto.
Snažni motivi dolaska na Kvarner
Hoteli su ostvarili 7 posto više dolazaka i 6 posto više noćenja, pri čemu posebno prednjače hoteli od 5 zvjezdica s 11 posto više dolazaka i 8 posto više noćenja.
Kampovi su u prvih deset mjeseci na razini prošle godine, dok su objekti u domaćinstvu ostvarili rast od 1 posto u dolascima i pad u noćenjima od 1 posto.
Što se tiče tržišta, Slovenija bilježi rast od 2 posto u dolascima i 3 posto u noćenjima. Italija je ostvarila 2 posto više dolazaka, dok je u noćenjima na razini s prošlom godinom. Austrija je ostvarila 4 posto više dolazaka i 2 posto više noćenja. Njemačka bilježi blag pad u dolascima i noćenjima od 2 posto.
Hrvatsko tržište ostvarilo je izvrsne rezultate, s 10 posto više dolazaka i 5 posto više noćenja.
– Rezultati u listopadu i tijekom prvih deset mjeseci potvrđuju da Kvarner sustavno privlači goste izvan glavne turističke sezone, što je ključno za naš dugoročni cilj, a to je razvoj cjelogodišnjeg turizma.
Turistički proizvodi na kojima smo intenzivno radili, poput gastronomije, aktivnog turizma, zdravstvenog turizma i drugih, postali su snažni motivi dolaska na Kvarner u pred i posezoni te privlače posjetitelje upravo u tom razdoblju, komentirala je direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov.