Virtualna prezentacija

Turistički aduti predstavljeni Poljacima: Kvarner Efekt “recept” za fizičko i mentalno zdravlje

Sanja Gašpert

Uvala Čikat na Lošinju jedna je od prepoznatljivih kvarnerskih destinacija zdravstvenog turizma / Foto JADRANKA GRUPA

Uvala Čikat na Lošinju jedna je od prepoznatljivih kvarnerskih destinacija zdravstvenog turizma / Foto JADRANKA GRUPA

Naglasak je bio na ponudi zdravstvenog turizma. Destinacija je predstavljena pod sloganom »Kvarner Efekt« te je pojašnjeno koje su prednosti i klimatološki utjecaji na zdravlje i osjećaje ljudi



RIJEKA – Turistička zajednica Kvarnera, Hrvatska turistička zajednica i predstavništvo HTZ-a u Poljskoj održali su virtualnu prezentaciju na poljskom jeziku, namijenjenu predstavnicima poljskih turoperatera i turističkih agencija. Uz predstavljanje Kvarnera kao atraktivne turističke destinacije, koju gosti iz Poljske cijene, u kojoj nalaze najraznolikiju ponudu kvarnerskih turističkih proizvoda, smještajnih mogućnosti, prirodnih i kulturnih posebnosti, naglasak u prezentaciji bio je na ponudi zdravstvenog turizma. Tako je destinacija predstavljena pod sloganom “Kvarner Efekt” te je pojašnjeno koje su prednosti i klimatološki utjecaji na zdravlje i osjećaje ljudi.


Tradicija


– Kroz zdravstveni turizam započeo je razvoj turizma na Kvarneru od 19. stoljeća, kada je i kvarnerska turistička priča krenula zahvaljujući upravo dolascima prvih gostiju iz tadašnje Austro-Ugarske Monarhije i aristokrata iz europskih destinacija, koji su bili motivirani potragom za boljim klimatskim uvjetima u kojima bi proveli zimske mjesece. Ubrzo su razvijene metode za poboljšanje zdravlja i paralelno su razvijane zdravstvene institucije, a destinacije proglašavane klimatskim lječilištima. Također, kroz prezentaciju predstavljen je i Klaster zdravstvenog turizma Kvarnera i to kroz prikaz glavnih aktivnosti i članica Klastera, te je dan značaj na sinergiji svih članica u ponudi zdravstvenog turizma, istaknuto je na prezentaciji, na kojoj je posebna pažnja sudionicima skrenuta na post-COVID programe i na mogućnosti, kako poboljšanja zdravstvenog stanja, tako i prevencije bolesti, kao rezultata boravka na Kvarneru.


Dobra epidemiološka slika


Najavljena je i nova željeznička linija češkog prijevoznika RegioJet, koja bi od ljeta 2022. godine prvi put trebala povezivati poljske gradove Krakow i Katowice s Rijekom, a u planu je i dobra aviopovezanost.
– U cilju vraćanja povjerenja gostiju u sigurnost i dobre epidemiološke uvjete, u prezentaciji je navedeno da se Kvarner prema kriteriju cijepljenosti nalazi u samom vrhu Hrvatske te smo vrlo blizu europskog prosjeka. Naime, informaciju o visokom stupnju cijepljenosti na razini regije komunicirat ćemo na svakoj našoj prezentaciji, budući da se očekuje da bi za turističku sezonu 2022. ta informacija potencijalno mogla imati utjecaja na odluke gostiju, zaključila je Irena Peršić Živadinov.

Sigurna destinacija




Direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov kazala je da je među gostima iz Poljske, Hrvatska u 2021. godini bila prepoznata kao sigurna zemlja, pri čemu je uvelike pridonijela i kampanja Safe stay in Croatia.
– Mnogim gostima iz Poljske Hrvatska je jedina inozemna destinacija koju već godinama posjećuju, a to puno govori o međusobnoj tradicionalnoj povezanosti naših zemalja. Kvarner je omiljena autodestinacija, ponajviše se posjećuje u sezoni, a današnjom prezentacijom predstavljen je zdravstveni turizam kao motiv dolaska tijekom cijele godine, ali prvenstveno ipak izvan glavne sezone. Kako Kvarner ima jako različitu klimu od Poljske, sigurni smo da je pojašnjen jedan motiv o kojem do sada možda nisu razmišljali, budući da je i Poljska destinacija s razvijenom ponudom zdravstvenog turizma u nekim segmentima. Vjerujem da je ova prezentacija Kvarnera dobar putokaz i poticaj te inspiracija za stvaranje novih programa na poljskom tržištu, koji će uključivati ponudu i programe iz zdravstvenog segmenta, rekla je Peršić Živadinov, dodajući da su gosti iz Poljske u prošloj godini ostvarili gotovo 600.000 noćenja, što je samo pet posto manje u odnosu na rekordnu 2019. godinu.


Online promocija


Ovom virtualnom prezentacijom nastavljen je ciklus održavanja prezentacija, koje će se i ove godine najvećim dijelom odvijati online. Kao i lani, i ove godine sve promotivne aktivnosti i kampanje TZ-a Kvarnera bit će spremne, ali pokretat će se ovisno o stanju na pojedinom tržištu. Prezentaciju tijekom koje je predstavljena turistička ponuda čitave regije pratilo je oko 30 predstavnika poljskih agencija.