Četvrto izdanje

INFCON25 okupio u Rijeci doktorande, mlade istraživače, mentore i profesore

Vladimir Mrvoš

Foto Dean Miculinić

Foto Dean Miculinić

Izlaganja doktoranada pokrivaju širok spektar tema, od umjetne inteligencije do etičkih aspekata digitalizacije



Četvrto izdanje Znanstvenog skupa doktorskih studenata informatike, INFCON25, okupilo je u Rijeci doktorande, mlade istraživače, mentore i profesore iz područja informacijskih i računalnih znanosti.


Ovaj skup, u organizaciji Fakulteta informatike i digitalnih tehnologija (FIDT) Sveučilišta u Rijeci, tradicionalno služi kao ključna platforma za dijalog o inovacijama i digitalnoj transformaciji.


Ove godine, INFCON25 prvi put se održava u novootvorenom prostoru InnovaLaba – inovacijskog laboratorija Sveučilišta u Rijeci.




Program skupa izuzetno je bogat, obuhvaćajući četiri sekcije izlaganja doktoranada, čiji radovi pokrivaju širok spektar tema: od umjetne inteligencije, strojnog i dubokog učenja, NLP-a i modeliranja mreža, do obrazovnih tehnologija, metaverzuma, igrifikacije, IoT-a, biotehničkih primjena te kritičnih istraživanja društvenih i etičkih aspekata digitalizacije.


Kao središnji dio popratnih aktivnosti koje dodatno naglašavaju istraživački karakter skupa su i dva pozvana predavanja. Prof. dr. sc. Ivica Botički s FER-a u Zagrebu održao je predavanje pod nazivom Learning Comes Alive: How Robots and AI Are Shaping the Future of Education, u subotu će prof. dr. sc. Markus Schatten s FOI-a u Zagrebu govoriti o Znanosti o dizajnu u eri umjetne inteligencije: metode, izazovi i primjeri dobre prakse. Uz njih, program uključuje i niz izlaganja namijenjenih jačanju istraživačke i inovacijske kulture.


Sudionici su već prvog dana imati priliku poslušati prof. dr. sc. Sanju Dugonjić Jovančević o aktivnostima Doktorske škole Sveučilišta u Rijeci. Posebnu pažnju privući će i panel-rasprava pod nazivom »Nije pitanje hoćeš li koristiti AI za doktorat, nego kako ćeš ga koristiti pametno«, što odražava aktualnu raspravu o etičkoj i efikasnoj primjeni umjetne inteligencije u znanstvenom radu.