U kvaru

HEP-ov telefonski automat ne radi mjesecima, potrošnju sad možete prijaviti samo ovako

Bruna Matičić

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

Iz HEP-a su poručili da su zbog pritiska na komunikacijski kanal od nadležnog operatera komunikacijskih usluga zatražili povećanje pristupne točke, ali konkretan odgovor o rješavanju ovog problema nisu naveli



Mnogobrojni korisnici koji svakog mjeseca samostalno očitavaju stanje brojila i HEP Operatoru distribucijskog sustava dostavljaju podatke o potrošnji električne energije, požalili su se da to isto već mjesecima ne mogu učiniti putem besplatnog telefonskog automata.


Naime, HEP Operator distribucijskog sustava korisnicima koji su se odlučili na samoočitanje brojila omogućio je nekoliko opcija dostave očitanja mjesečnog obračuna potrošnje, i to putem aplikacije Moja mreža te besplatnog telefonskog automata na broj 0800 0555 ili pozivom na besplatni telefonski broj nadležnog distribucijskog područja, pri čemu je važno da se podaci o stanju brojila dostave u zadnjem tjednu tekućeg mjeseca.


Ove opcije posebno su se pokazale značajnima u jeku pandemije i novonastalim okolnostima, kada su korisnici mogli odabrati jednu od njih te tako izbjeći ulazak djelatnika u svoje stambene prostore i minimizirati rizik osobnog fizičkog kontakta.




U tom slučaju, telefonski automat zasigurno je najviše koristio starijem stanovništvu od kojih se mnogi ne znaju služiti, ili se ne služe, pametnim telefonima i aplikacijama.


Međutim, opcija prijave stanja brojila putem govornog automata od svibnja ove godine nije dostupna, kažu nam mnogi čitatelji te se žale da su primorani odabrati opciju razgovora s operaterom pri čemu satima čekaju na telefonskoj liniji kako bi prijavili stanje brojila.


Usluga nedostupna


– Naime, odabrao sam opciju prijave očitanja brojila po potrošnji, odnosno svaki mjesec prijavljujem stanje brojila putem govornog automata na broj telefona koji je naveden na računu 0800 0555, generalno za Hrvatsku, ili 0800 300 412 za Rijeku.


Od svibnja govorni automat nije u funkciji, odnosno usluga nije dostupna, o čemu vas automat obavijesti da su u svibnju zbog unapređenja neke usluge nedostupne. Primorani ste onda odabrati opciju razgovora s operaterom.


Nikad, ali baš nikad nisam bio niže od dvadesetog mjesta na listi čekanja, i tada znaš da ti sat-dva vremena na telefonu ne gine. I tako već četiri mjeseca, napisao nam je čitatelj.


U nadi da ćemo dobiti pojašnjenje te potencijalno brzo rješenje situacije, upit smo poslali i HEP Operatoru distribucijskog sustava iz kojeg su, ispričavši se korisnicima zbog neugodnosti, kazali da su zbog pritiska na komunikacijski kanal od nadležnog operatera komunikacijskih usluga zatražili povećanje pristupne točke, ali konkretan odgovor o rješavanju ovog problema nisu naveli.


Isprika


– Prije svega, ispričavamo se korisnicima zbog neugodnosti koje su imali proteklih mjeseci vezano za otežan pristup našim uslugama. Jedna od njih je i dostava očitanja putem govornog automata.


Naime, tijekom posljednjeg tjedna mjeseca svibnja evidentirali smo problem s govornim automatom, čiji je uzrok povećan pritisak na taj komunikacijski kanal. Neposredno po saznanju uzroka tehničkih poteškoća, zatražili smo od nadležnog operatera komunikacijskih usluga povećanje pristupne točke kako bi se omogućio veći broj ulaznih poziva nego što je do sada bio slučaj.


Budući da je zbog zakonske obveze dostava očitanja koncentrirana na posljednji tjedan u mjesecu, dolazi do velikog pritiska na postojeće komunikacijske kanale. Preporučujemo korisnicima da prilikom sljedeće dostave očitanja dostavljaju putem aplikacije Moja mreža mojamreza.hep.hr, stoji u odgovoru.