Baština PGŽ-a

Frankopani i na TikToku: Novo vrijeme traži nove oblike promocije

Jakov Kršovnik

Na Frankopansku rutu krenulo se iz Kraljevice / Foto: S. DRECHSLER

Na Frankopansku rutu krenulo se iz Kraljevice / Foto: S. DRECHSLER



KRALJEVICA – Novo vrijeme traži nove oblike promocije pa je tako Primorsko-goranska županija organizirala dvodnevni obilazak kulturne, pomorske i povijesne baštine PGŽ-a za influencere s društvenih mreža, ali i radnike iz turizma, kulture i medija.


Kraljevica, Grobnik i otok Krk dio su rute kojom će u utorak i srijedu hodati influenceri, a sve je startalo u Dvorcu Nova Kraljevica.


Ondje je na novinarska pitanja odgovarao jedan od sudionika ture, Dario Marčac, koji će sebe opisati kao TikTok konzultanta.




Pomaže brendovima i kreatorima da izgrade uspješne profile na TikToku, a na svom TikTok profilu ima više od pola milijuna pratitelja.


Reći će i kako su njegovi klijenti ostvarili više od 120 milijuna pregleda, a radio je za Zagrebačku banku, Wolt, Pipi, GNK Dinamo, RK Nexe, Lidl, Hoću knjigu…


– Mladi su danas zainteresirani za brojne stvari, a TikTok je novi način i novi oblik komunikacije. Zato mi je drago da mogu biti ovdje kako bih podijelio baštinu PGŽ-a mladima putem suvremenih kanala, kaže Dario Marčac.


– TikTok je većinski imao zabavni sadržaj 2018. i 2019. godine, a za vrijeme korone je i puno starijih došlo na tu platformu. Tako da je sada manje-više sadržaj većinom edukacijski i motivirajući. Mislim da će se i prezentacija baštine dobro uklopiti, opisuje Marčac.


On na TikToku dokumentira svoj život mladog poduzetnika. Osnivač je Crew zajednice koja ukupno broji više od osam milijuna pratitelja, a koja funkcionira kao marketinška platforma za brendove koji žele napraviti iskorak na TikToku.


– Govorim o onome čime se bavim, s kakvim se izazovima suočavam i ljude to zanima jer mogu od osobe koja se bavi poduzetništvom iz prve ruke saznati neke informacije koje je možda teže pronaći »googlanjem«, reći će Marčac.


Na novinarski prijedlog da na TikToku govori i o erotskoj poeziji Frana Krste Frankopana, reći će kako nije znao za nju, ali da je to tema, koja se, ako se dobro uobliči, sigurno može podijeliti i na TikToku.


Tura je dio projekta »AdriPromTour- valorizacija jadranske kulturne i prirodne baštine kroz jačanje vidljivosti i turističke promocije«, a kao predavači sudjelovali su Robert Mohović, profesor na Pomorskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci koji je govorio o pomorskoj baštini Kvarnera. Manuela Hrvatin, zamjenica koordinatorice za Hrvatsku europskog udruženja Interpret Europe, govorila je o turističkoj vrijednosti frankopanskog nasljeđa.