Put do destinacije koja plijeni šarmom

Film Paula Bradburyja posvećen Rijeci prešao 50 tisuća pregleda

Edi Prodan

Foto Edi Prodan

Foto Edi Prodan

Rijeka je zadnjih godina nekoliko puta povećala dolaske i noćenja, postala je destinacijom koja plijeni kako šarmom ribarnice i sjajnih ugostiteljskih objekata uz nju, tako i Trsatskim svetištem, ali i činjenicom da se nalazi i na listi središta Hilton hotela



 


 


Film Paula Bradburya  o Rijeci, osnivača Total Croatia Newsa – prve web platforme na engleskom jeziku u Hrvatskoj, novinara, influencera i putopisca poznatog po vrlo direktnim, neuvijenim definicijama pojedinih procesa u turizmu, ovih je dana prešao magičnu granicu od 50 tisuća pregleda.




Bradbury je naime proljetos snimio 15-minutni film o Rijeci s naglaskom na njezine povijesno-gospodarske mijene. Prikazao je put od pomalo “raščupanog” industrijskog središta nezainteresiranog za bilo kakav suvisli model turizma, do današnje njezine želje osvajanja turista jednim posebnim, sasvim drugačijim, unikatnim  šarmom. Neusporedivim s bilo kojim drugim gradom na Jadranu. Iako i dalje skromna na stranicama statističkih podataka, Rijeka je zadnjih godina nekoliko puta povećala dolaske i noćenja, postala je destinacijom koja plijeni kako šarmom ribarnice i sjajnih ugostiteljskih objekata uz nju, tako i Trsatskim svetištem, ali i činjenicom da se nalazi i na listi središta Hilton hotela, jedne od najvažnijih hotelskih kompanija na svijetu, baš kao i podatkom da se u njoj nalazi restoran s Michelinovom zvjezdicom.


Nedavna događanja na Trsatskoj gradini gdje se šira riječka turistička zajednica pokazala u svoj punini svog gastronomskog potencijala, pa i aktualni Boat Show, bude li sreće i skori nastavak izgradnje marine Porto Baroš, pokazuju da je Bradbury biravši Rijeku kao središte jednog svog sasvim posebnog filma – imao pravo. Pedeset tisuća pregleda njegovog filma to svakako potvrđuju.