Odluke bivšeg direktora ne želi komentirati - Dijana Trošelj / Foto ARHIVA NL
Odabrana Info Media Group na ponovljenom natječaju ponudila je 55.000 eura manje za više autobusa, nego na natječaju koji je poništio bivši direktor
povezane vijesti
RIJEKA – Nakon što je uprava Autotroleja donijela odluku o odabiru tvrtke Info Media Group kao najpovoljnijeg ponuđača za zakup oglasnih prostora na 59 gradskih autobusa, po cijeni od sto tisuća eura, što je 55 tisuća eura manje nego što je ista tvrtka ponudila za zakup oglasnih prostora na 37 autobusa na prošlom natječaju koji je poništio bivši direktor Robert Mrvčić, v. d. direktorici javnoga gradskog prijevoznika poslali smo upit o rezultatima natječaja, kao i o Mrvčićevoj odluci da poništi prethodni natječaj, na kojemu je za znatno manji broj autobusa izlicitiran 55 posto veći iznos nego u ponovljenom natječaju.
Podsjećamo, Autotrolej je s Info Media Group još 2022. godine, za mandata direktora Alberta Kontuša, bio sklopio ugovor za oglašavanje na pedeset gradskih autobusa, ali je do 2024. godine i isteka ugovora, umjesto ugovorenih 200 tisuća eura, ostvario prihode tek nešto veće od 25 tisuća eura.
Ista tvrtka, unatoč tome, na natječaju poništenom prošlog ljeta dala je najveću ponudu za oglašavanje na 37 autobusa, u iznosu od 155 tisuća eura godišnje, za razdoblje od dvije godine.
Na taj natječaj žalila se slovenska tvrtka Media Bus iz Domžala, a nakon žalbe, bivši direktor Mrvčić je, umjesto da žalbu prihvati i izabere idućeg najpovoljnijeg ponuđača ili je odbaci kao neosnovanu, odlučio cijeli natječaj poništiti.
Nije bilo žalbi
Kao jedan od glavnih razloga poništavanja tada je naveo kako je natječajna dokumentacija ograničavala pojedine ponuđače te kako će novi natječaj biti sastavljen tako da privuče veći broj zainteresiranih ponuđača.
Na ponovljeni natječaj su se, međutim, javile praktički iste tvrtke kao i na prošli, a na licitaciji su dva ponuđača, Media Bus i Urbano Oglašavanje, u startu odustala, što je Info Media Groupu omogućilo da zakup dobije po početnoj cijeni od sto tisuća eura godišnje.
V. d. direktoricu Trošelj pitali smo smatra li, nakon svega, odluku prošle uprave o poništenju natječaja opravdanom, s obzirom na to da su se na novi natječaj javili isti ponuđači, a izlicitirana je niža cijena.
– Odluke bivšeg direktora ne bih komentirala niti ulazim u razloge donošenja istih, kao i poništavanja u slučaju koji navodite. Mogu komentirati jedino natječaj za zakup oglasnih površina koji je bio raspisan 6. listopada 2025. godine, te je kao takav bio i još uvijek je dostupan na našoj web stranici, gdje su ujedno objavljena i sva pitanja i odgovori vezano za isti, kao i odluka o odabiru.
Na ovom natječaju nije bilo žalbi niti je utvrđeno da postoji razlog za poništenje natječaja. Početna cijena na ovom natječaju (100.000 eura bez PDV-a) utvrđena je prema posljednjem natječaju na kojem su primljene dvije ponude i to jedna od 90.500 eura i druga od 154.000 eura.
Na natječaj su se javila tri ponuditelja, Urbano oglašavanje d.o.o Rijeka, Media bus.d.o.o. Domžale, te Info Media Group d.o.o Zagreb, od kojih su dva, Urbano oglašavanje d.o.o i Medis bus d.o.o., prije početka licitacije povukli prijave.
Slijedom događaja licitacija nije provedena, a treći ponuditelj Info Media Group d.o.o., prihvatio je početnu cijenu godišnjeg zakupa od 100.000 eura (bez PDV-a) te je izabran kao najpovoljniji ponuditelj, odgovorila je Trošelj.
Ne želi špekulirati
Na naše pitanje o razlozima odustajanja dvaju od tri ponuđača, odgovorila je kako o tome nema saznanja, niti želi špekulirati.
Zanimalo nas je zašto je na ponovljenom natječaju ponuđen znatno veći broj autobusa, kao i je li početna cijena zakupa oglasnog prostora na njima bila proporcionalno viša.
– Na natječaju su ponuđeni autobusi na kojima je istekla petogodišnja zabrana upotrebe u komercijalne svrhe. Iz rezultata natječaja očito je da početna cijena nije bila motivirajuća za ponuditelje s obzirom na to da su se javili isti ponuditelji kao i na prethodnom natječaju, a uz to su i dva natjecatelja povukla prijavu, rekla je Trošelj, kazavši i kako niti jedan od natjecatelja na natječaju nije izjavio žalbu pa KD Autotrolej nema namjeru poništiti natječaj.
Pitali smo je i je li zadovoljna izlicitiranom cijenom zakupa oglasnog prostora na gradskim autobusima.
– Očekivali smo višu cijenu od početne, no ona je rezultat licitacije i da ponuditelji nisu odustali, cijena bi bila viša. Želimo naglasiti kako je o samom natječaju, odnosno raspisivanju istog obaviještena i Skupština Društva KD Autotrolej, dok su u pripremi i provođenju istog sudjelovali članovi Povjerenstva koje čine predstavnici Grada Rijeke, Poslovnih sustava, te KD-a Autotrolej, rekla je Trošelj.