Nezavisni kandidat za gradonačelnika Raba i na listi DP-a

Zdenko Matijević: ‘Sadašnja gradska vlast nema vizije ni rješenja za krizu’

Hrvoje Hodak

Nekadašnji gradonačelnik i vijećnik ponovo u utrci - Zdenko Matijević

Nekadašnji gradonačelnik i vijećnik ponovo u utrci - Zdenko Matijević

Kao jedini izlazak iz ove svekolike krize nameće se otvaranje prometnog prema pravcu Rijeka - Krk - Rab - Pag - Zadar ili stavljanje u promet tzv. Plave magistrale koja donosi povezivanje na postojeće autoceste, ali za Rab stavlja u funkciju i aerodrome na Krku i u Zadru



RAB – Na predstojećim lokalnim izborima u Gradu Rabu kao nezavisni kandidat grupe birača za funkciju gradonačelnika borit će se i čovjek s ranijim iskustvom vođenja Grada te vijećnik Gradskog vijeća Raba u više mandata, Zdenko Matijević, a njegovo ime našlo se i na kandidacijskoj listi Domovinskog pokreta koji se prvi put pojavljuje na političkoj sceni Grada Raba.



Na pitanje zašto je krenuo u novu utrku za gradonačelnika, Zdenko Matijević odgovara:
– Zato što se 20-ak godina uporno odvija nepotrebna stambena izgradnja kojom se samo devastira otočni i turistički prostor, što za posljedicu ima stagnaciju turističkog privređivanja. Naime, sve je više komercijalnih, bespotrebnih ležaja, a u turističkim sezonama koje su sve kraće, sve je manje turista i sve su slabije platežne moći. U konačnici sve je manje naseljenih, a sve više iseljenih nas Rabljana. Kandidiram se i stoga što sadašnja gradska uprava na čelu s gradonačelnikom nema vizije ni rješenja za izlazak iz svekolike dugogodišnje krize, niti zna kako revitalizirati i repozicionirati Rab kao hrvatsku top turističku destinaciju, kakvom smo već mnogo puta bili prije mnogo godina. Na pitanje kako vidi rješenja zatečenog stanja, Matijević odgovara:


– Osnova i polazište života i opstanka održivog razvoja grada i otoka jest činjenica da »turizam nema alternativu«. Ako se složimo s tom konstatacijom, onda se kao jedini izlazak iz ove svekolike krize nameće otvaranje prometa ili prometovanja prema pravcu Rijeka – Krk (Stara Baška) – Rab (Lopar – S. Draga) – Pag (Lun) – Zadar ili stavljanje u promet prostornim planom ucrtane državne ceste (Plave magistrale) koja donosi ne samo povezivanje na postojeće autoceste, već za Rab stavlja u funkciju aerodrome i na Krku i u Zadru! Treba također uspostaviti trajektnu vezu Rimini (San Marino) – Lošinj – Rab, za koju je već 1999. izvedena testna vožnja brodom »Pegasus II«. Treba se osloniti i na europske fondove koji pružaju jedinu i neslućenu mogućnost održivog razvoja grada i otoka Raba. Turistički iskorak mogu učiniti ljudi koji imaju viziju, znanje i sposobnost, ali i odvažnost za ponovno repozicioniranje Raba kao top turističke destinacije. S obzirom na to da sam s ekipom Rabljana već bio dokazani »graditelj« i usmjeritelj održivog razvoja (zgrada policije, izgradnja i rekonstrukcija nove rive, izgradnja doma zdravlja, dvorane, dječjeg vrtića itd.), spremni smo ponovo na nove, još veće i značajnije izazove koji nas Rabljane očekuju.




Pred nama je veliki posao koji se mogu prihvatiti samo stručni i hrabri otočani nošeni ljubavlju prema gradu i otoku, poručuje Matijević.