Atraktivno

Turistička zajednica otoka Krka ima novu komunikacijsku i brend-strategiju. Evo što će joj biti u fokusu

Bruna Matičić

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin

Pustolovni, odnosno outdoor turizam jedan je od najbrže rastućih selektivnih oblika turizma i bitno se razlikuje od masovnog turizma jer privlači goste izvan glavne turističke sezone



RIJEKA – Turistička zajednica otoka Krka jučer je u Rijeci predstavila novu komunikacijsku i brend-strategiju ponude aktivnog turizma otoka Krka te proizvod »Krk Outdoor« koju će ponuditi zaljubljenicima u prirodu na emitivnim turističkim tržištima s ciljem produljenja turističke sezone.


U izradi strategije ujedinile su se sve turističke zajednice otoka Krka te je osmišljen i vizualni identitet, mrežna stranica Krk Outdoor te razrađen detaljan plan komunikacijskih aktivnosti, a kako su jučer istaknuli Majda Šale, direktorica TZ-a otoka Krka, Maja Grgurić i Boris Lešić iz Studija Conex, upravo se tim aktivnostima planira dodatno produljenje sezone i ostvarenje zajedničkog cilja, a to je kvalitetan, održiv i odgovoran turizam.


Pustolovni turizam


– Pustolovni, odnosno outdoor turizam jedan je od najbrže rastućih selektivnih oblika turizma i bitno se razlikuje od masovnog turizma jer privlači goste izvan glavne turističke sezone. S obzirom na to da otok Krk ima veliki potencijal za razvoj aktivnog turizma te da smo u razvoju ovog turističkog proizvoda uvidjeli mogućnosti za produljenje turističke sezone i popunjenje kapaciteta u periodu pred i posezone, sve turističke zajednice otoka Krka posljednjih godina intenzivno rade na outdoor ponudi. Tijekom godina je puno uloženo u infrastrukturu te mi danas raspolažemo s više od 300 kilometara biciklističkih i pješačkih staza. Konkretno, 35 biciklističkih i 65 pješačkih staza, a u suradnji s Turističkom zajednicom Kvarnera i Strategijom razvoja cikloturizma na Kvarneru trenutno se ide u reviziju svih staza, postavljanje nove signalizacije te standardizaciju, rekla je direktorica Majda Šale govoreći da im je želja da na tržištu postanu prepoznatljivi po svojoj outdoor ponudi. Da su na dobrom putu, govori Šale, potvrđuje i činjenica da se lokalni programi na temu biciklizma i pješačenja sve više uvrštavaju u razne programe agencija i hotela, a zbog kojih bilježe sve veći broj gostiju u razdoblju pred i posezone.


Mrežna stranica




– Krk Outdoor proizvod je koji je objedinio cjelokupnu ponudu aktivnog, odnosno pustolovnog turizma na otoku Krku i koji će, prema novoj Strategiji, biti komuniciran interno i eksterno s ciljem da se unaprijede turistički rezultati u pred i posezoni. Prvi korak bio je osmisliti i u rad pustiti mrežnu stranicu s detaljnim informacijama outdoor ponude otoka, a nakon toga kreće promocija na emitivnim tržištima. U izradi strategije sudjelovale su sve lokalne turističke zajednice, hotelijeri, pružatelji usluga u pustolovnom turizmu, organizatori događanja, a sve kako bi stvorili i razvili odličan novi proizvod kao ključan za održiv rast turizma, rekao je Boris Lešić, iz Studija Conex koji je autor brend i komunikacijske strategije, objašnjavajući da Krk zbog svoje konfiguracije i prirode, raznolike turističke ponude, ali i blizine i prometne povezanosti ima sve preduvjete da postane predvodnik outdoor turizma u Hrvatskoj.


Prvi veći priljev stranih i domaćih turista otok Krk očekuje upravo u nadolazećim uskrsnim blagdanima, a s obzirom na to da iskazano zanimanje turista nadmašuje očekivanja, pripremljena je i proljetna outdoor ponuda.


Gosti i u predsezoni


– Ove godine Uskrs je malo ranije no prethodne godine, ali tijekom četiri dana uskrsnih blagdana očekujemo malo manje od 10 tisuća dolazaka i ostvarenje od 36 tisuća noćenja, što je 10 posto više no lani. Taj postotak ukazuje nam da dobro radimo i uspješno privlačimo goste i u predsezoni, a nadolazeći dani prilika su da gostima pokažemo što nudimo izvan turističke sezone, rekla je Majda Šale na kraju te dodala da su sve turističke zajednice napravile intenzivne sadržaje i bogate programe, manifestacije, enogastro i biciklističke programe. Tako će se odmah iza Uskrsa, za goste koji će produžiti svoj boravak, održati Krk Bike Story, a odmah nakon slijedi i osmo izdanje međunarodne utrke 4Islands, brdsko-biciklističke utrke sa startom u Baški koja će se održati od 18. do 22. travnja. Osim toga, od 21. do 23. travnja u Njivicama i Omišlju održat će se Outdoor Weekend s tri sportska programa, a prigodni sportski programi održat će se i u razdoblju podsezone, poput CroRace utrke koja će ove godine prvi put uključiti otok i grad Krk. Cjelokupna ponuda aktivnog turizma otoka Krka od jučer je dostupna i na novoj mrežnoj stranici Krk Outdoor, koja će se kontinuirano nadopunjavati informacijama te će, uz hrvatski jezik, biti prevedena na engleski, njemački i talijanski jezik.