SJAJNO

Svi vole grad Krk: Turistički rezultati krčke metropole su više nego dobri

Relja Paškvan

I u rujnu turista u Krku - mnoštvo / Foto NIKOLA BLAGOJEVIĆ

I u rujnu turista u Krku - mnoštvo / Foto NIKOLA BLAGOJEVIĆ

Rezultati ostvareni od siječnja do rujna potvrđuju uspješnu turističku godinu za grad Krk, kaže Ivana Kovačić, direktorica TZG-a Krk



 


 


KRK – U rujnu je na području grada Krka zabilježeno 33.040 dolazaka turista s porastom od 12% naspram istog mjeseca lani te 213.071 noćenja što je porast od 13%. Čak 107.332 noćenja zabilježili su gosti iz Njemačke s porastom od 22,8 posto, a slijede oni iz Austrije s 25.730 noćenja i porastom od 9,1%, Slovenije sa 16.694 noćenja i porastom od 14%. Hrvatski turisti su na 4. mjestu s 10.887 noćenja, ali i padom od 4%. Sa 6.735 noćenja Poljaci su zauzeli 7. mjesto, ali ostvarili i najveći porast od čak 24%. Najbolji rezultat ostvaren je u kampovima, s 15.499 dolazaka (+15 %) i 95.592 noćenja (+23 %), što potvrđuje popularnost kampiranja u rujanskom razdoblju i produženje sezone.


Super godina




Na razini cijele godine do 30. rujna i usporedbi s tim periodom u 2024. godini ostvaren je ukupno 251.401 dolazak i 1.499.943 noćenja, što predstavlja rast od 5% u dolascima i 4% u noćenjima. Njemačka i dalje uvjerljivo predvodi s 516.762 noćenja, što predstavlja rast od 6 % u odnosu na prošlu godinu s udjelom u noćenjima od 35%. Slovenija je drugo najvažnije tržište sa 170.303 noćenja, bilježeći rast od 4,7 %. Austrija ostvaruje 166.456 noćenja uz rast od 10,9 %, a Hrvatska, odnosno domaće tržište, bilježi 101.039 noćenja, što predstavlja blagi rast od 1,3%.


– Ukupni rezultati ostvareni od siječnja do rujna potvrđuju vrlo uspješnu turističku godinu za grad Krk. U odnosu na prošlu godinu, bilježimo rast dolazaka i noćenja u gotovo svim vrstama smještaja, uz posebno dobar učinak u kampovima i hotelima. Pritom nas raduje što su i objekti u domaćinstvu te ruralni oblici smještaja zadržali stabilnost, što pokazuje širinu i snagu naše ponude. Ostvareni rast na većini emitivnih tržišta, osobito njemačkom, austrijskom i slovenskom, potvrđuje da se ulaganja u kvalitetu i promociju isplaćuju. Kontinuiran interes gostiju i u posezoni jasan je pokazatelj da Grad Krk postaje sve prepoznatljiviji kao cjelogodišnja destinacija, izjavila je direktorica TZG-a Krk Ivana Kovačić.


Snažan poticaj


Najbolje rezultate su i kroz godinu ostvarili kampovi, s 101.210 dolazaka (+6 %) i 588.344 noćenja (+8 %). Hoteli bilježe najviši postotni rast u dolascima (+12 %) i rast noćenja od +7 %, uz ukupno 37.774 dolazaka i 154.598 noćenja. Objekti u domaćinstvu zadržavaju stabilne brojke: 90.649 dolazaka (+2 %) i 543.627 noćenja (+1 %). Ovaj segment i dalje čini temelj ukupnog smještajnog kapaciteta. Objekti na OPG-u (seljačkim domaćinstvima) ostvarili su 4.781 dolazak (+8 %) i 19.738 noćenja (+6 %), što pokazuje stabilan rast interesa za ruralni turizam i autentična iskustva. Ostali ugostiteljski objekti za smještaj ostvarili su 9.995 dolazaka (+10 %) i 49.441 noćenje (+6 %).


– Ovi rezultati daju nam snažan poticaj za daljnje unapređenje ponude i nastavak usmjerenosti na kvalitetu boravka te daljnji razvoj turističkih proizvoda po kojima je Krk prepoznat, od kulturnog i povijesnog nasljeđa, eno-gastronomije, aktivnog odmora i održivog turizma. Na tim temeljima nastavljamo graditi cjelogodišnju, konkurentnu i prepoznatljivu destinaciju, a kraj godine obilježiti će i prigodan Advent u Krku, koji će u prosincu donijeti poseban blagdanski ugođaj i dodatno obogatiti zimsku ponudu našega grada, zaključila je Kovačić