Upravljanje kvalitetom

Rabu su gosti dali izvrsne ocjene, evo koji dio ponude je najbolji

Hrvoje Hodak

Foto: TZ Grada Raba

Foto: TZ Grada Raba



RAB – Koristeći među ostalim i alat integralnog upravljanja kvalitetom destinacije, Turistička zajednica grada Raba odgovorno usmjerava i vodi svoju destinaciju.


Upravo temeljena na mjerenim rezultatima, u sedam mjeseci 2023. godine dodijeljena je izvrsna ocjena kvalitete zadovoljstva od strane gostiju.


Ukupna destinacijska kvaliteta, mjerena temeljem 9.677 recenzija u periodu od siječnja do kraja srpnja 2023. godine, iznosi izvrsnih 91,2/100!




U sklopu IQM mjerenja zadovoljstva kvalitete gostiju, čak 4.091 recenzija dodijeljeno je hotelima koji su upravo temeljem dobivenih osvrta zabilježili kvalitetu 90/100 što je ujedno i porast u odnosu na prethodnu 2022. godinu.


U kategoriji smještajnih kapaciteta, kvaliteta privatnog smještaja iznosi 92/100 dok kampovi na temelju 1.614 recenzija bilježe kvalitetu 86/100, s performansom, odnosno trenutnom ocjenom 86/100.


Na osnovni 3.559 recenzije posjetitelji su kvalitetu ugostiteljskih objekata Grada Raba ocijenili s visokih 93/100 te performansom, odnosno trenutnom kvalitetom na nivou iznad 91/100.


– Od velike je važnosti zadržati postojeću kvalitetu i u drugom dijelu godine. Trend kvalitete iznosi iznad 91/100, što znači da nema velikih oscilacija i padova u razdoblju svih popunjenih kapaciteta.


Na ovaj način potičemo dionike u turizmu Grada Raba da teže destinacijskoj kvaliteti, kako bi se dobio dobar omjer cijene i kvalitete u cjelokupnoj destinaciji. Kroz IQM Destination Rab dobili smo alat kojim možemo upravljati i donositi odluke, postavljati ciljeve te usmjeravati edukacije po određenim segmentima – smatra direktorica TZ grada Raba Ivana Matušan.


Turističkoj zajednici grada Raba ovo je već treća godina sudjelovanja u projektu IQM Destination Rab, odnosno projektu koji uključuje integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji.