Gužva na brodu

Incident na trajektu: Rabijatni kapetan i razočarani dječak

Marin Smolčić

Trajekt / Snimio N. MRAOVIĆ

Trajekt / Snimio N. MRAOVIĆ

Od Gospićanke doznajemo kako se požalila Jadroliniji  na ovakav rabijatni čin, ali joj je odgovoreno kako ovo nije prvi (a vjerojatno niti zadnji) puta da se putnici žale na ljutitog kapetana



 


 


Zbog povećanog intenziteta broja dolazaka  turista, na trajektnoj liniji Prizna-Žigljen „Jadrolinija“ je  uvela i među-redovne linije kako bi se što kraće čekalo za odlazak na otok Pag.




Na liniji koja je 11:10 jučer krenula sa Prizne  bila i jedna žena s petogodišnjim djetetom.  Pet minuta prije isplovljavanja, dijete koje je prvi puta na trajektu oduševljeno je cijelim iskustvom pa  je dječak  zamolio majku da mu pokaže tko i gdje upravlja trajektom.


Mama Gospićanka je odvela dječaka do kapetana broda da dijete vidi tko upravlja  tako velikim brodom. Prije nego što je majka uspjela išta pitati, iz pomahnitalog kapetana krenula je erupcija neugodnih riječi vrlo povišenim tonom. Svemu ovome svjedočilo je više putnika, a među njima i naš kolega, gospićki fotograf Nikola Mraović.


– Kapetan je počeo vikati na dijete i njegovu majku rekavši da se ne može na trajekt bez maski, da on može i ne isploviti. Istodobno niti on niti bilo tko na trajektu nije nosio masku. Vrhunac njegove galame bio je kada je rekao majci da je “nasilno” ušla do njegovog prostora.  Iznenađena žena je samo odgovorila kapetanu da ga može biti sram zbog takva ponašanja, a dijete je od prvotnog velikog oduševljenja uhvatio strah.


Ovaj „ljubazni“ kapetan bi očito volio da nitko od turista ne dolazi u Hrvatsku te da leži kod kuće i dalje prima plaću, a niti on sam nije nosio masku.


Za vrijeme verbalnog sukoba i poslije kapetan je bio na telefonu. Majka s djetetom nije niti ušla u kapetanovu kabinu, a kamo li, kako on kaže, „napravila to nasilno”.


Očito se i zabunio da vozi trajekt s putnicima koji su na otvorenom pa to nije isto što i vožnja u  tramvaju, rekao nam je Mraović.


Od Gospićanke doznajemo kako se požalila Jadroliniji  na ovakav rabijatni čin, ali joj je odgovoreno kako ovo nije prvi (a vjerojatno niti zadnji) puta da se putnici žale na ljutitog kapetana.


Istodobno mnogi putnici zahvaljuju Jadroliniji na otvaranju novih dnevnih linija, sve pohvale upućene su ljudima koji organiziraju ukrcaj i iskrcaj automobila, ali očito se nađe netko da svojim ponašanjem oblati njihovo ime i time dobrodošlicu turistima koji dolaze na Jadran.