Vožnja kroz gradilište

Od 15. srpnja napokon predah od prašine, cesta Osor – Nerezine dobiva prvi sloj asfalta

Bojan Purić



NEREZINE – Prašnjava bijela cesta puna iskopa, različitih visina terena, rad i vožnja na visokim temperaturama u najtoplije doba dana, promet sa zastojima i reguliranjem semaforom – to je već dulje svakodnevica na 2,5 km dugom potezu između Osora i Nerezina, gdje traju radovi na zamjeni vodno-kanalizacijske infrastrukture i proširenju glavne otočne ceste.


Najkasnije do 15. srpnja, kažu investitori, trebali bi biti popravljeni uvjeti za vožnju kroz ovo gradilište, postavljanjem osnovnog sloja asfalta ondje gdje ga trenutačno nema. Predviđeno je da time počne stanka od dva mjeseca tijekom koje ne bi bilo radova na kolniku.


Prema obećanju s početka akcije, predviđeno je da radovi budu završeni uoči sljedeće turističke sezone, s nekoliko rezultata – sa sadašnjih 5,5 metara cesta će biti proširena na 13 metara, s tim da su u tom broju i biciklistička i pješačka staza, kao i nove cijevi vodno-kanalizacijskog sustava, s obzirom na to da su upravo na ovom potezu utvrđeni veliki gubici vode – barata se čak i podatkom da će rješenjem ove dionice gubici vode u ukupnom cresko-lošinjskom sustavu biti prepolovljeni.




Još zimus bili su, u dijelu dionice najbližem Osoru, pronađeni ostaci rimske nekropole, što je bilo i za očekivati s obzirom na dugu povijest »malog vječnog grada«. Radovi su započeti na temelju ugovora između Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Grada Malog Lošinja, GP-a Krk, Hrvatskih cesta i HEP-a. Ukupna vrijednost ugovora je 37,3 milijuna kuna bez PDV-a, s tim da su radovi dio projekta »Aglomeracija Cres, Martinšćica, Nerezine, Mali i Veli Lošinj« teškog 486,6 milijuna kuna.