
Foto Walter Salković
Hodnici i učionice nisu pusti - učenici učili engleski, nastavnici usavršavali talijanski
povezane vijesti
Da školski hodnici i učionice nisu pusti ni ljeti, pokazali su protekli dani u Osnovnoj školi Frane Petrića. I ne, nisu radili samo učitelji, profesori i stručne službe – škola je bila puna učenika.
Istodobno su se odvijala dva događaja: međužupanijski stručni skup učitelja i nastavnika talijanskog jezika pod nazivom “Talijanska kultura u funkciji učenja i poučavanja stranoga jezika” te tjedan intenzivnog učenja engleskog jezika u suradnji s ustanovom English in Action iz Ujedinjenog Kraljevstva.
Prvi skup na Cresu organizirala je Agencija za odgoj i obrazovanje, a na njemu se okupilo tridesetak prosvjetnih djelatnika koji u školama Primorsko-goranske, Istarske i Ličko-senjske županije predaju talijanski jezik.
Zbog drugog događanja Cres su posjetili izvorni govornici engleskog jezika – Dale, Hannah i Richard – kako bi zainteresiranim učenicima olakšali uplovljavanje u engleski jezik i kulturu.
Ni prvi skup nije prošao bez učenika: učiteljima i nastavnicima, odnosno učiteljicama i nastavnicama koje su bile u velikoj većini, izvedena je dvojezična lutkarska predstava “Legenda o Vranskom jezeru – La leggenda del Lago di Vrana” u kojoj su sudjelovali učenici koji pohađaju izbornu nastavu talijanskog jezika, kao i članovi školskog zbora i ritmičke sekcije.
Na jednotjedni intenzivni tečaj engleskog jezika upisalo se čak 45 učenika OŠ Frane Petrića, koju ukupno pohađa oko 200 školaraca. Radili su u tri grupe: u prvoj su bili učenici 1., 2. i 3. razreda, u drugoj četvrtaši i petaši, a u trećoj učenici najviša tri osnovnoškolska razreda. Na kraju tečaja, koji je sam po sebi bio vrlo zanimljiv i razigran, učenike je dodatno razveselila prava pravcata diploma koju su dobili kao potvrdu svog znanja i uloženog truda.