Božićno čudo

Završava Najljepši advent uz more, Antonja spušta zastor na zimsku opatijsku priču

Marina Kirigin

Opatija je tijekom prosinca po ostvarenim noćenjima bila najbolja destinacija na Kvarneru / Foto V. KARUZA

Opatija je tijekom prosinca po ostvarenim noćenjima bila najbolja destinacija na Kvarneru / Foto V. KARUZA

U izazovnim okolnostima ponosni smo što je opatijski Advent bio prepoznat kao nit optimizma kada je to bilo najpotrebnije – kazala je Suzi Petričić, direktorica Turističke zajednice grada Opatije



OPATIJA – Advent u Opatiji bliži se svom posljednjem vikendu. Na Antonju, 17. siječnja, spušta se zastor na zimsku opatijsku priču koja je ove godine osvojila nebrojena srca. U inat sivilu koje je ove zime vladalo u »stvarnosti«, Opatija je zabljesnula kao svjetionik nade koji je proširio božićni duh daleko izvan granica grada, unijevši toplinu i blagdansku atmosferu u brojne domove u našoj zemlji, ali i izvan nje. Grad je zablistao, osvijetljen s više od 20 kilometara lampica, više od 10 tisuća dekoracija i desecima velikih ukrasa.



– U izazovnim okolnostima koje su obilježile ne samo adventske dane već i čitavu prošlu godinu ponosni smo što je opatijski Advent bio prepoznat kao nit optimizma kada je to bilo najpotrebnije – kazala je Suzi Petričić, direktorica Turističke zajednice grada Opatije, kreatora opatijskog adventskog ruha.


Magična ljepota


Čarolija Najljepšeg Adventa uz more što oduzima dah zabilježena je na tisućama fotografija i videosnimaka, uz kadrove romantičnih večernjih šetnji, prijateljskih druženja i obiteljske sreće, koje su obišle cijelu Hrvatsku i svijet. Priča o »božićnom čudu« u kolijevci hrvatskog turizma privukla je mnoge Opatijce i posjetitelje pa je Opatija tijekom prosinca po ostvarenim noćenjima bila najbolja destinacija na Kvarneru i četvrta u Hrvatskoj, odnosno druga u zemlji po hotelskim noćenjima.





No uz goste grada, magičnu ljepotu opatijskog Adventa doživjeli su i brojni »virtualni« posjetitelji, zahvaljujući mnoštvu pripremljenih digitalnih atrakcija kao što su virtualna šetnja, glazbene čestitke, videosnimke i fotografije, čiji se pregledi mjere u stotinama tisuća. Takva kampanja zainteresirala je i hrvatske i inozemne medije te rezultirala brojnim objavama, osobito na talijanskom, austrijskom, mađarskom i slovenskom tržištu, uz ukupan doseg od nekoliko milijuna ljudi. I hrvatski su mediji hvalospjevima popratili opatijsku »božićnu bajku«, proglasivši je najljepšim adventom u Hrvatskoj i nezaboravnim iskustvom koje se mora doživjeti, ističu u Turističkoj zajednici grada Opatije.


Zimska destinacija


– Ove godine potvrdili smo da je opatijski Advent jedno od najvažnijih zimskih događanja u Hrvatskoj. Najljepši Advent uz more je temelj na kojem gradimo budućnost Opatije kao popularne zimske destinacije, što je i u skladu s njezinom turističkom tradicijom. Grad postaje jedno od najvažnijih adventskih odredišta u ovom dijelu Europe, a ovogodišnje izdanje opatijskog Adventa, sve pozitivne kritike, tople riječi posjetitelja i medijski odjek najbolja su preporuka za buduće goste. Advent je bio vrhunac kampanje koju smo tijekom čitave godine provodili na digitalnim platformama, stvarajući čvrste veze s našim posjetiteljima, a ujedno označava i početak promotivnih aktivnosti za 2021. godinu – istaknula je Suzi Petričić, zahvalivši svima koji su Opatiju posjetili uživo ili virtualno i uživali u Najljepšem Adventu uz more.