HPU

Strukovna udruga odlučila je da Opatija ima najbolji sustav parkiranja u Hrvatskoj

Aleksandra Kućel Ilić

Foto Sergej Drechsler

Foto Sergej Drechsler

Tvrtka koristi šest softverskih rješenja koja se nadopunjuju i čine jednu cjelinu, a komplementarno se nadopunjuju s novim tehnologijama koje smo implementirali – objasnio je Igor Štok, direktor Opatije 21



Tvrtka Opatija 21 dobila je nagradu HPU-a (Hrvatske parkirne udruge) za najbolju tvrtku u 2020. godini po pitanju organizacije, unapređenja i razvoja sustava parkiranja u RH.


– Posebno sam počašćen što nagrada dolazi od struke i to u konkurenciji cijele Hrvatske (70 gradova i općina), a naročito zato što struka nije nikoga nagradila u zadnjih 14 godina. Izuzetno sam ponosan na sve djelatnike koji su zajedno sa mnom kontinuirano radili na unapređenju tvrtke.


Zahvalio bih se i vlasniku, Gradu Opatiji, koji je tvrtki omogućio razvoj bez upliva politike, a to je izuzetno važno za upravljanje tvrtkom. Mi smo vrlo mlada tvrtka koja je bačena u vatru prije tri godine bez ikakvih parametara za organizaciju djelatnosti kao i financijskih resursa.




HPU je nagradu dao analiziravši tvrtku temeljem više parametara – izjavio je Igor Štok, direktor Opatije 21, te objasnio koji su se kriteriji uzimali u obzir pri dodjeli ove nagrade.


– Najprije je struka ustvrdila da Grad Opatija ima najkompleksnije opće uvjete organizacije parkiranja u Republici Hrvatskoj i to iz već poznatih razloga: besplatni sat za 4.185 građana Opatije dnevno, jedinstvena komocija korisnika putem virtualnog parkirnog bona, iznimno velik broj (680) povlaštenih karata u odnosu na broj parkirnih mjesta, tri mjeseca nenaplate vikendima i blagdanima u zimskom periodu itd.


Nadalje, važno je kako se troše ljudski resursi i ono najvažnije – da Opatija 21 ima najmanji broj zaposlenika u Hrvatskoj po broju parkirnih mjesta, a utvrđeno je da ima najbolju kontrolu sustava. Upravo tu leži razlog dobivanja nagrade.


Naime, da biste sve ove beneficije i komociju korisnika mogli kontrolirati, a da pritom ne ugrozite poslovanje tvrtke prekomjernim troškovima ili zapošljavanjem velikog broja ljudi, potrebno je pristupiti organizaciji tvrtke na drukčiji način.


Tvrtka koristi šest softverskih rješenja koja se nadopunjuju i čine jednu cjelinu, a komplementarno se nadopunjuju s novim tehnologijama koje smo implementirali – objasnio je Štok.



Po njegovim riječima, Opatiju 21 sada kontaktiraju i drugi gradovi u Hrvatskoj koji žele primijeniti »opatijski pristup«.


– Možda smo trebali i zaštiti svoj »know how« pa bismo ga danas mogli i prodavati. No to su slatke brige i puštamo ih za neko drugo vrijeme. Gode nam pohvale iz cijele Hrvatske, ali i od stranih korisnika jer oni su pravi pokazatelj naših nastojanja da učinimo više i bolje – zaključio je Igor Štok.


Prezentacija u Bruxellesu


Godina koja je pred vratima bit će za Opatiju 21 vrlo izazovna.


– Tvrtka je kao najbolja u Hrvatskoj kandidirana temeljem ove nagrade za EPA AWORD nagradu (European Parking Association) te ću u travnju iduće godine u Bruxellesu na skupštini Europske parking udruge imati prezentaciju načina poslovanja tvrtke Opatija 21.


U ožujku 2021. će nas delegacija europske struke posjetiti i na licu mjesta utvrditi točnost svih parametara u poslovanju. Na kraju, sve ovo što nam se upravo događa nije samo satisfakcija za dosadašnji rad, već nas tjera da ne stanemo s razvojem nego da i Europi pokažemo što sve može hrvatska pamet – naveo je direktor Opatije 21.