Nema odmora

Nakon čarobnog Adventa, Opatija se sprema za – Valentinovo: ‘Bit ćemo najromantičnija destinacija u regiji’

Aleksandra Kućel Ilić

Foto: M. GRACIN

Foto: M. GRACIN

Pred nama je mjesec ljubavi i Valentinovo za koje će Opatija ponovo postati jedna od najromantičnijih destinacija u regiji, raskošno uređena u znaku ljubavi, a nakon toga slijedi i mjesec zdravlja koji će donijeti pregršt aktivnosti i posebnih ponuda – kaže Suzi Petričić, direktorica TZG-a Opatije



OPATIJA – Advent u Opatiji donio je čarobnu atmosferu u grad, ali i izvrsne turističke rezultate koji su Opatiju svrstali na drugo mjesto najuspješnijih domaćih destinacija u Hrvatskoj. Prema objavljenom izvješću Hrvatske turističke zajednice, Opatija se, s 35.509 noćenja ostvarenih u prosincu, smjestila iza Zagreba na prvom, a ispred Splita, Dubrovnika i Rovinja na trećem, četvrtom i petom mjestu.


Zahvaljujući atraktivnom programu i popularnosti Najljepšeg Adventa uz more među domaćim i stranim gostima, posljednji mjesec 2021. godine u Opatiji približio se rezultatima iz rekordne 2019. godine. Naime, u prošlom mjesecu u Opatiji je boravilo 16.365 gostiju, što je 90 posto od broja turista koji su Opatiju posjetili u prosincu 2019. godine. U odnosu na prosinac 2019. godine, rastao je broj noćenja domaćih gostiju u Opatiji, što je posljedica odlične promocije i vidljivosti Najljepšeg Adventa uz more u domaćim medijima i na društvenim mrežama. Od 1. do 31. prosinca evidentirano je skoro 15 tisuća noćenja hrvatskih gostiju u Opatiji, što je 47 posto više nego 2019. godine. Strani gosti su s nešto više od 20 tisuća noćenja dosegnuli 60 posto turističkog prometa iz 2019. godine – javili su iz Turističke zajednice grada Opatije.


U strukturi smještaja tijekom prosinca dominirali su hoteli u kojima je ostvareno 84 posto ukupnih noćenja, dok je 14 posto od ukupnih noćenja ostvareno u obiteljskom smještaju.


Novogodišnji vikend




Kada se promatra razdoblje Adventa, od 26. studenog do 9. siječnja, ukupan broj noćenja iznosi više od 56 tisuća, što je četiri puta više noćenja nego 2020. godine i 90 posto rezultata iz 2019. godine. Uz domaće goste, koji su zaslužni za 25 tisuća noćenja, slijede gosti iz Austrije koji su ostvarili 11.000 noćenja, Slovenci 6.000 te Nijemci 3.000 noćenja. Najjači je pritom bio novogodišnji vikend. Od 31. prosinca do 2. siječnja ostvareno je 8 tisuća noćenja, uz oko 4.000 gostiju, što je praktički na razini 2019. godine. Konkretnije, broj turista koji su boravili u Opatiji bio je na 96 posto rezultata iz 2019. godine, dok je broj noćenja na razini 80 posto noćenja 2019. godine.


– Najljepši Advent uz more postao je jedan od značajnijih motiva za dolazak u Opatiju, koji naš grad svrstava u sam vrh najpopularnijih domaćih zimskih destinacija. Veseli nas da su i domaći i strani gosti prepoznali trud koji je uložen u organizaciju i promociju adventskih događanja, kao i da ih je ponovo osvojila atraktivna atmosfera u gradu, zbog koje je Opatija uvrštena i među najljepše uređene adventske gradove u Europi – kazala je direktorica Turističke zajednice Suzi Petričić.


Blizu rekorda


Prosinac je tako na najbolji način, uz odlične rezultate, ispratio 2021. godinu koja se, usprkos izazovnim epidemiološkim situacijama, približila povratku na razinu rekordne 2019. godine. Tijekom 2021. godine na području Turističke zajednice grada Opatije boravilo je 240 tisuća gostiju koji su ostvarili gotovo 850 tisuća noćenja, što je 73 posto više nego 2020. godine te 70 posto turističkog prometa 2019. godine. Pritom su dominirali strani gosti koji su ostvarili 690 tisuća noćenja, dok su domaći gosti ostvarili 160 tisuća noćenja. Od stranih gostiju najviše noćenja su ostvarili gosti iz Njemačke s 90 posto turističkog ostvarenja iz 2019. godine, zatim iz Austrije, Slovenije i Italije. Dvije trećine, ili ukupno 552 tisuće noćenja ostvareno je u hotelskom smještaju, dok je u privatnom smještaju ostvareno 275 tisuća noćenja. Ostala noćenja ostvarena su u nekomercijalnom smještaju.


– Rezultatima za cijelu 2021. godinu možemo biti i više nego zadovoljni, s obzirom na to da je veći dio godine, a posebice prvih pet mjeseci, bio obilježen visokom razinom neizvjesnosti. Opatija se pokazala kao tražena i prepoznata destinacija, s imidžem sigurnog grada, poznatog po zdravstvenom turizmu, a njezinoj atraktivnosti svakako pridonosi i široka ponuda aktivnosti za slobodno vrijeme, sport i rekreaciju, kao i zanimljivi programi koji su se održavali u skladu s epidemiološkim mjerama. Opatija je bila hit ovog prosinca, a Najljepši Advent uz more odličan motiv za dolazak u naš grad. Mi smo već u pripremama za sljedeća događanja, pred nama je mjesec ljubavi i Valentinovo za koje će Opatija ponovo postati jedna od najromantičnijih destinacija u regiji, raskošno uređena u znaku ljubavi, a nakon toga slijedi i mjesec zdravlja koji će donijeti pregršt aktivnosti i posebnih ponuda – zaključila je Suzi Petričić.