Nezadovoljstvo

Lovrancima već desetak dana ne stiže pošta: ‘Rekli su mi da je jedan poštar na godišnjem, a drugi ima gripu…’

Marina Kirigin



LOVRAN – Već deset dana ne dobivam poštu, čekam račune koji ne stižu. Otišao sam u lovranski poštanski ured da pitam što se događa, a njihov je odgovor bio da je jedan poštar na godišnjem, a drugi na bolovanju i da nema tko dostaviti poštu. Kada sam zatražio da podignem svoju poštu u njihovom uredu, odgovorili su da poštu nije imao tko sortirati, odnosno da ne mogu doći do svoje pošte. Znam da djelatnice u pošti nisu krive, ali mi tu poštansku uslugu plaćamo i onda očekujemo da nam pošta bude isporučena.


Ovdje nije riječ o dan ili dva, ovdje je već sada riječ o deset dana. Pitam se koliko ću još čekati na svoju poštu – riječi su to Lovranca nezadovoljnog poštanskom uslugom u, kako kaže, »svome selu«, koji se medijima obratio za pomoć.


Iz Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte na pitanja o tome što se događa i zbog čega je došlo do ovakve situacije, te kako je planiraju riješiti, odgovorili su sljedeće: »Provjerili smo situaciju s kolegama u Lovranu koji su nam javili da je prije desetak dana bio povećan broj bolovanja zbog sezone gripe te su preostali poštari iz poštanskog ureda u Lovranu dostavljali pošiljke i na drugim rajonima u okolici.




U međuvremenu je osiguran zamjenski poštar te su do 23. siječnja sve pošiljke dostavljene i više nema poteškoća u dostavi. Ispričavamo se korisnicima i pozivamo ih da se za sve vrste upita jave Službi za korisnike.«