Nesnalaženje

Gosti su ostali šokirani: Bukirali smještaj pa “poljubili” vrata hotela u Opatiji

Alenka Juričić Bukarica

Foto Pixsell

Foto Pixsell

Iako su rijetki hoteli radili u punom kapacitetu, dolazilo je do nesnalaženja - od dolaska gostiju pred zaključana vrata, otkazivanja i pomicanja rezervacija do slučaja rezervacije jednog tipa sobe, a smještaja u sasvim drugi



Rezervirati smještaj, a onda doći pred zatvorena vrata hotela. Ili bukirati jedan tip sobe, a dobiti drugi. U ovo koronavrijeme, kad hotelijeri nisu otvarali sve svoje kapacitete, te su rijetki koji su ustvari radili u punom kapacitetu, očito je dolazilo do nesnalaženja i kratkih spojeva oko rezervacija smještaja


Tako je, primjerice, u jeku sezone pažnju javnosti privukao primjer gošće koja je preko Booking.coma rezervirala sobu u hotelu Imperial u Opatiji, jednog od hotela najvećeg hotelijera Liburnia Riviera hotela, i doživjela šok kada je došla pred zaključana vrata hotela.


Gošću su prebacili u hotel Ambasador s pet zvjedica, dakle, hotel više kategorije, i kažu da su je na vrijeme obavijestili o svemu, no poljubiti vrata u srcu sezone sigurno nije nešto što gost očekuje.




I kod drugih tvrtki se može dogoditi greška da se rezervira jedan tip sobe, a dobije drugi, a ako je vjerovati recenzijama s Booking.coma, nesnalaženja je ove korona godine bilo i kod rezerviranja Liburnijinog hotela Ambasador.


Tako Vojin iz Srbije ukazuje na »probleme s otkazivanjem i pomicanjem rezervacije već drugi put ove godine«. Anel iz Slovenije kaže »rezervirao sam garden suite mjesec dana prije odlaska na godišnji odmor, kad sam stigao, dobio sam obični apartman«, a Vildan iz Italije je sredinom veljače napisao »kada smo došli, objekt je bio zatvoren«.


Gosti na prvom mjestu


Pokušali smo stoga provjeriti kako je moguće da se uopće rezervira hotel koji je zatvoren, odnosno na koji način su ove korona godine rješavana pitanja rezervacija.


U LRH-u gdje su ljetos u Opatiji radila tri hotela, Ambasador, Admiral i Istra, kažu kako su svoje poslovanje morali prilagoditi novoj situaciji.


– Iako smo kao i uvijek kad se pripremamo za nadolazeću sezonu, planirali i ove sezone otvoriti sve naše smještajne jedinice, u Liburnia Riviera Hotelima morali smo prilagoditi svoje poslovanje novonastalim uvjetima izazvanima globalnom korona krizom, koja je snažno utjecala na sektor turizma.


Ponosni smo na našu dugu tradiciju najviše razine usluge, te vrhunskog iskustva naših gostiju, ali u ovim vremenima pandemije prioritet nam je, prije svega, najviša razina sigurnosti naših gostiju uz koju im želimo istovremeno osigurati ugodan i bezbrižan odmor na cijelom Kvarneru, kazao je Ivan Petrović, direktor marketinga LRH, navodeći kako su hotele i smještajne jedinice otvarali prema profilu gostiju i njihovim potrebama.


Vodili su se i podacima iz prethodnih sezona, otvarajući one hotele koji su u potpunosti bili popunjeni u najkraćem vremenu. Tijekom aktualne turističke sezone, kaže, otvoreno je devet od ukupno 23 njihove smještajne jedinice, a trenutno su otvorena dva hotela, hotel Ambasador i hotel Admiral.


– Prilagodili smo se ovoj neuobičajenoj sezoni i posebnim cijenama. Naime, ove su sezone smještajni kapaciteti Liburnia Riviera Hotela dostupni uz popust od 30 posto na uobičajene cijene. Osim toga, Liburnia Riviera Hoteli prilagodili su i politiku otkazivanja smještaja te nude najveću moguću fleksibilnost pri promjeni termina boravka tijekom ovih zahtjevnih vremena, jer su nam gosti na prvom mjestu.


Tako je, primjerice, kod svih postojećih ili novih pojedinačnih rezervacija koje uključuju i popust za rane rezervacije, moguća promjena prema važećim cijenama novog termina boravka, uz pravo zadržavanja popusta za rane rezervacije.


Služba za korisnike


Novi termin boravka moguće je promijeniti do 27. prosinca 2020., sukladno razdoblju rada hotela. Iznimno je važno brzo se prilagoditi aktualnoj situaciji i poštovati sve propisane mjere kako bi ne samo naši gosti, već i zaposlenici, bili sigurni, naveo je Petrović te dodao kako su svim zaposlenicima isplaćene pune plaće, bez obzira na to jesu li jedinice u kojima rade bile otvorene ili ne, a dodatno su zapošljavali sezonske radnike i tako se svakodnevno prilagođavali postojećim rezervacijama i potrebama gostiju.


– Zadovoljni zaposlenici omogućit će našim gostima ugodan boravak i, što je važnije, osigurati njihov povratak sljedeće godine, kada će Liburnia Riviera Hoteli otvoriti i hotel Kvarner nakon opsežne renovacije, kako bismo našim gostima pružili jedinstveno iskustvo boravka u dosad najljepšem hotelu u regiji, zaključuju u LRH.


U Booking.comu, na upit kako je ustvari moguće da netko oglašava objekt koji je zatvoren, odnosno kako se to u praksi regulira, odgovorili su da im je misija osigurati korisnicima ugodno iskustvo putovanja.


– U rijetkim slučajevima u kojima nas smještajni objekti obavijeste da nisu u mogućnosti provesti rezervaciju, naša služba za korisnike koja je dostupna 0-24 će u suradnji sa smještajnom jedinicom odmah informirati korisnika i pomoći da se smjesti u drugi smještaj jednake ili bolje kvalitete na što jednostavniji i brži način.


Važno je naglasiti kako su isključivo smještajni objekti odgovorni za informacije koje navode na Booking.comu kako bi osigurali da su ispunjena očekivanja naših i njihovih korisnika.


Ako naši korisnici u bilo koje doba imaju upite vezane uz rezervacije na našoj platformi, upućujemo ih da se obrate našoj službi za korisnike koja je dostupna 0-24, ukazali su u Booking.comu.


Od 32, sezonu odradila 22 opatijska hotela


U Opatiji su ljetnu sezonu, kada je bilo otvoreno najviše kapaciteta, od ukupno 32 hotela odradila njih 22 – Remisens premium hotel Ambasador, Bevanda, Ikador, Milenij, Mozart, Navis, Milenij grand hotel 4 opatijska cvijeta, Admiral, Bristol, Domino, Hotel Villa Kapetanović, Mali raj, Miramar, Royal, Savoy, Villa Schubert, Paris, Gardenija s depandansama Magnolia i Continental, Istra i Villa Ariston.