Vrijedan projekt

VIO Žrnovnica i agencija Mediahint potpisali ugovor o partnerstvu za projekt težak čak 367 milijuna kuna

Robert Šimonović

Matija Kovačec i Veselko Mutavgjić prilikom potpisivanja ugovora

Matija Kovačec i Veselko Mutavgjić prilikom potpisivanja ugovora

Ukupna vrijednost bespovratnih EU sredstava za projekt iznosi nešto više od 261 milijun kuna, što je 71 posto svih troškova, dok ostalih 29 posto svih sredstava pokriva Ministarstvo zaštite okoliša i energetike te jedinice lokalne samouprave



CRIKVENICA – Vodovod i odvodnja Žrnovnica Crikvenica Vinodol i agencija za odnose s javnošću Mediahint jučer su potpisali ugovor kojim postaju službeni partneri na jednom od najvećih projekata u Primorsko-goranskoj županiji, a čija je realizacija u tijeku već neko vrijeme. Naime, radi se o projektu »Sustav odvodnje otpadnih voda – aglomeracija Novi Vinodolski, Crikvenica, Selce«, vrijednom više od 367 milijuna kuna.


Projekt je nastao u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., za koji je većina sredstava osigurana iz europskog Kohezijskog fonda. Ukupna vrijednost bespovratnih sredstava za projekt iznosi nešto više od 261 milijun kuna, što je 71 posto svih troškova, dok ostalih 29 posto svih sredstava pokriva Ministarstvo zaštite okoliša i energetike te jedinice lokalne samouprave.


Završetak 2023.


Prokurist Mediahinta Matija Kovačec i Veselko Mutavgjić, član Uprave VIO Žrnovnica Crikvenica Vinodol, potpisali su Ugovor o uslugama informiranja, jačanja vidljivosti i osnaživanja kapaciteta na razdoblje od gotovo četiri godine. Prilikom potpisivanja ugovora Veselko Mutavgjić pojasnio je o kakvom se projektu radi te koja je zadaća Mediahinta u cijeloj toj priči.




– Projekt uključuje izgradnju i rekonstrukciju gotovo 80 kilometara javne odvodnje te 16 kilometara vodoopskrbne mreže s dva nova uređaja za pročišćavanje otpadnih voda i novim postrojenjem za sušenje mulja te nabavu tehničke opreme i geografskog informacijskog sustava. Planirani završetak radova na cjelokupnom projektu je kraj 2023. godine, a agencija Mediahint bit će zadužena za informiranje javnosti o ciljevima i izvorima financiranja projekta, napretku projekta kroz periodično informiranje građana o fazama u kojima se projekt nalazi te po okončanju projekta o svim provedenim aktivnostima i rezultatima – izjavio je Mutavgjić.


Mediahint će, kao boutique agencija za odnose s javnošću, biti zadužena za informiranje, jačanje vidljivosti i osnaživanje kapaciteta u provedbi projekta sufinanciranog EU sredstvima i to prvenstveno na izvršavanju usluga kao što su izrada anketnih ispitivanja, vizualnog identiteta i grafičkog oblikovanja, ali i izradi i provedbi komunikacijske strategije, odnosa s medijima i organizacije tiskovnih konferencija te medijskih evaluacija.


Obitelj partnera


Matija Kovačec izrazio je zadovoljstvo na suradnji s VIO Žrnovnica te zadovoljstvo proširenjem djelokruga zagrebačke agencije na područje PGŽ-a.


– Sretni smo što je VIO Žrnovnica Crikvenica Vinodol postao dio naše rastuće obitelji partnera, a kako već radimo na projektima poput ovog i to diljem Hrvatske, vjerujem u dobar tijek suradnje. Veseli me širenje Mediahinta na Primorsko-goransku županiju kao i poboljšanje kvalitete života građana u ovom dijelu Hrvatske – rekao je Kovačec.


Kao što stoji na mrežnim stranicama Europskih strukturnih i investicijskih fondova, cilj ovog projekta je usklađivanje aglomeracije Novi Vinodolski-Crikvenica-Selce s Direktivom o kakvoći vode namijenjenoj za ljudsku potrošnju i s Direktivom o pročišćavanju komunalnih otpadnih voda, a u svrhu očuvanja dobrog stanja voda radi zaštite života i zdravlja ljudi te zaštite vodnih i o vodi ovisnih ekosustava. Projekt obuhvaća izgradnju gotovo tri tisuće metara vodoopskrbne mreže, rekonstrukciju više od 13 tisuća metara vodoopskrbne mreže, izgradnju 57 kilometara kanalizacijske mreže, rekonstrukciju više od 20 kilometara kanalizacijske mreže, izgradnju 13 crpnih stanica, rekonstrukciju 11 crpnih stanica te izgradnju dva uređaja za pročišćavanje otpadnih voda.