povezane vijesti
U Osnovnoj školi Ivana Mažuranića u Novom Vinodolskom održana je prva radionica o ginekološkoj i spolnoj pismenosti za učenice i učenike sedmih i osmih razreda uz korištenje Gine, inovativne AI asistentice na WhatsAppu posvećene edukaciji o ginekološkom zdravlju.
Novi Vinodolski tako je postao prvi grad u Hrvatskoj koji je podržao Ginu i prepoznao važnost edukacije mladih o zdravstvenoj, a time i ginekološkoj pismenosti kroz nove digitalne kanale komunikacije, WhatsApp i umjetnu inteligenciju (AI).
Radionicu su vodile Ulla Marton i Tatjana Nemeth Blažić iz Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, glavne urednice baze znanja Gine, koje su osigurale da sadržaji budu stručno utemeljeni, razumljivi i pristupačni mladima.
Odaziv učenika bio je izniman, a učenice i učenici pokazali su otvorenost, zrelost i velik interes za temu koja je ključna za njihovu dob.
Gradonačelnik Tomislav Cvitković i Grad Novi Vinodolski odigrali su ključnu ulogu u prepoznavanju važnosti i pružanju podrške ovom projektu.
Ravnatelj škole Boris Turjak i učiteljice svojim su angažmanom i otvorenošću omogućili da radionica protekne u izvrsnoj atmosferi suradnje i povjerenja, a prije svega da učenice i učenici Novog Vinodolskog steknu nova znanja iz ginekološkog i zdravstvenog odgoja.
– Posebno mi je drago što se prva radionica o Gini i povećanju ginekološke pismenosti održala upravo u Novom Vinodolskom, gradu u kojem sam odrastao tijekom ljetnih praznika, koji volim i u kojem je nastala ideja o stvaranju Gine, istaknuo je Tom Gavazzi, osnivač AI marketing agencije Woom, koji je sam stvorio ideju i zajedno sa svojim timom realizirao projekt Gine.
Ova radionica prva je u nizu koje će se provoditi u osnovnim i srednjim školama diljem Hrvatske s ciljem povećanja ginekološke pismenosti i poticanja mladih na odgovoran odnos prema vlastitom zdravlju.
Gina, AI asistentica na WhatsAppu, primjer je kako se suvremena digitalna komunikacija može koristiti na osoban, diskretan, edukativan i relevantan način, pružajući podršku svakoj mladoj osobi upravo kada joj je najpotrebnija.
Cijelo rješenje razvijeno je korištenjem najnaprednijih tehnologija Infobipa, uz znanje i iskustvo vrhunskih hrvatskih stručnjakinja i stručnjaka iz područja ginekologije, epidemiologije i psihologije.
Razvoj i realizaciju projekta potpisuje hrvatska marketinška agencija WoomAI, specijalizirana za konverzacijski AI, ujedno i partner Infobipa.