Rezime sezone

U crikveničkom Jadranu kampovi ipak nadmašili polovičan uspjeh hotela

Franjo Deranja

U ranijim godinama u pravilu su hoteli svojim rezultatima prednjačili ispred postignuća u kampovima. Najodaniji gosti bili su nam Nijemci, a potom slijede posjetitelji iz Slovenije, Češke i Poljske – istaknula je Lucija Jukić, direktorica prodaje i marketinga u crikveničkom Jadranu



NOVI VINODOLSKI – Donedavni neprekidni uzlazni trendovi u rezultatima hotelijera više nisu – u modi! Epidemijski kriteriji i protuepidemijske mjere suprotstavljene turističkoj statistici promijenili su odjednom mnogo toga pa su crikveničko-novljanski hotelijeri ovih dana, pred konac rujna, zadovoljni i polovičnim postignućima u odnosu na lanjske. O tome govori Lucija Jukić, direktorica prodaje i marketinga u crikveničkom Jadranu.


– Za našu tvrtku početak kolovoza imao je odlične trendove u rezervacijama, i to u odnosu na izvrsnu proteklu 2019. godinu. No, sredinom kolovoza, s obzirom na objektivne okolnosti što su nas zadesile, naša najznačajnija emitivna tržišta zatvorila su granice pa je već i u kolovozu rezultat bio ispod prvotno očekivanih postignuća. Tako smo kolovoz završili s 90-postotnim prihodom od onoga u kolovozu lanjske godine – govori Lucija Jukić.


Sezona ipak solidna


– U svim hotelima u portfelju Jadrana Crikvenica do konca kolovoza ove godine ostvareno je ukupno više od 75 tisuća noćenja, a to je 46 posto od ostvarenja u turističkim noćenjima u lanjskom kolovozu. U našim kampovima do konca kolovoza ostvareno je 175 tisuća noćenja, a to je, uspoređujući s prošlogodišnjim kolovozom, 57 posto tadašnjeg ostvarenja na razini Jadran grupe. U ranijim godinama u pravilu su hoteli svojim rezultatima prednjačili ispred postignuća u kampovima. Najodaniji gosti bili su nam Nijemci, a potom slijede posjetitelji iz Slovenije, Češke i Poljske – istaknula je Lucija Jukić.




Moglo bi se reći da je ovogodišnja turistička sezona, nakon onih strahovanja i opreza u rano proljeće, na koncu ipak ispala – solidna! Prema »novonormalnim« kriterijima, naravno!


– U nastavku, do konca rujna, ostaju nam otvoreni hotel Katarina u Selcu i Autokamp Selce te hotel Esplanade u Crikvenici. Autokamp Selce bit će otvoren do sredine listopada. Glavni adut za posezonu nam je hotel Esplanade u Crikvenici, s kojim nastavljamo poslovanje u razdoblju posezone. Imamo tamo izvrsnu ponudu gourmet&spa vikenda, što je turističko tržište već jako dobro prepoznalo pa se nadamo i očekujemo produljenje turističke sezone, dakako uz daljnje osmišljavanje novih zanimljivih i atraktivnih dodataka toj posezonskoj ponudi – rekla je Lucija Jukić.


Hrabri mali koraci


Sve su ovo hrabri, ali i mali koraci i malo veća, gotovo neočekivana postignuća u odnosu prema onima što su bila oprezno iskazana početkom proljeća ili ljeta. »Novo normalno« zaziva pravo resetiranje planova i očekivanja u toj ranjivoj grani hrvatskoga gospodarstva – hotelijerstvu i turizmu.


Mnogo toga ovisit će o proljetnom bukingu. Daljnji uzlazni trendovi ubuduće malo će se opreznije najavljivati pa će svako približavanje tim predviđanjima u novim ostvarenjima tih planova biti dočekano s novim ushićenjem umjesto dosadašnje rutine. Doći će i prosinački dani adventa, pa božićno-novogodišnje razdoblje, što je dosad uvijek bilo prigoda za kvalitetnu završnicu turističke godine. U prvom i drugom mjesecu u novoj kalendarskoj godini, siječnju i veljači, pokatkad i u prvim danima ožujka, znalo se protegnuti vrijeme karnevala. A i karneval je ranijih godina otvarao vrata nekim hotelima upravo u zimskom razdoblju poslovanja. Kako će biti ovaj put, tek će se vidjeti!