
Foto TZG CRIKVENICE
Iz TZG-a Crikvenice ističu da je ovaj posjet dio aktivnosti usmjerenih na promociju rivijere kao cjelogodišnje turističke destinacije
povezane vijesti
CRIKVENICA – U sklopu 9. Međunarodne konferencije Tourism 365, koja je održana nedavno u Opatiji, međunarodni turistički agenti posjetili su Rivijeru Crikvenica. Riječ je o jednoj od najutjecajnijih turističkih konferencija u jugoistočnoj Europi, koja je okupila niz domaćih i međunarodnih stručnjaka stavljajući u fokus globalna turistička kretanja i promjene, poziciju europskog turizma te ključnu ulogu mladih u turizmu sutrašnjice.
Nova tržišta
– Turistička zajednica grada Crikvenice je destinacijski partner konferencije Turizam 365, a kao partner smo se predstavili prezentacijom svim agentima, sudionicima konferencije te sudjelovanjem na poslovnom dijelu (B2B). Prezentacija je uključila kratki prikaz svih turističkih potencijala i projekata Rivijere Crikvenica. Na B2B su održani sastanci s potencijalnim partnerima destinacije koji su jako zainteresirani za otvaranje novih tržišta te bi svoje aktivnosti rado usmjerili na Hrvatsku, Kvarner i Rivijeru Crikvenica – navode iz TZG-a Crikvenice.
Turistički agenti iz svih krajeva svijeta koji su sudjelovali na konferenciji (Ujedinjeno Kraljevstvo, SAD, Kanada, Meksiko, Italija, Njemačka, Grčka, Kuvajt, Španjolska, Belgija), točnije njih 35, u večernjim su satima stigli u Crikvenicu u hotel Miramare. Gosti su tijekom večeri imali priliku razgledati hotel te uživati na večeri u specijalitetima od plave ribe, po kojima je crikvenička rivijera nadaleko poznata, a i što je prigodno, s obzirom na to da Mjesec plave ribe na Rivijeri Crikvenica traje do 19. listopada.
Panoramska vožnja
U pratnji dviju predstavnica Turističke zajednice grada Crikvenice, agenti su idućeg dana krenuli šetnicom do Male palade na ukrcaj u brod »Mali Marino«. Panoramska vožnja pružila im je nezaboravan doživljaj i pogled na ljepote rivijere s mora. Nakon vožnje, program je nastavljen u Boutique hotelu Esplanade, gdje su gosti uživali u ručku u kojem je glavna namirnica bio škamp (meni s Festivala škampa), kao i u razgledavanju hotelskih sadržaja.
Iz TZG-a Crikvenice ističu da je ovaj posjet dio aktivnosti usmjerenih na promociju Rivijere Crikvenica kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije, a međunarodnim agentima je pružena prilika da se iz prve ruke upoznaju s bogatom ponudom hotela, gastronomije i prirodnih ljepota. Turističkoj zajednici grada Crikvenice partneri u ovom obilasku bili su hotel Miramare te hotelska tvrtka Jadran.