Lika Quality

Na Jadrolinijinim trajektima prodavat će se proizvodi malih ličkih proizvođača

Marin Smolčić

Idealna je to prilika da se proizvodi malih lokalnih proizvođača prezentiraju na međunarodnom tržištu



GOSPIĆ – Nema sumnje kako svi proizvodi s oznakom Lika Quality sve više osvajaju tržište. I domaće, i strana. Nakon što je destinacija Lika zahvaljujući provođenju regionalnog sustava kvalitete hrane, pića i suvenira – Lika Quality uvrštena na popis TOP 100 svjetskih zelenih održivih destinacija, sustav Lika Quality predstavljen je na popularnom turističkom sajmu u Berlinu. Širenje Lika Quality proizvoda na međunarodna tržišta tu nije stalo. Klaster Lika Destination i Poljoprivredna zadruga Lika Coop uspostavili su suradnju s društvom za linijski pomorski prijevoz putnika i tereta »Jadrolinija« Rijeka.


Jadrolinija je tijekom ove godine na svojim trajektnim međunarodnim linijama postavila prodajne police s lokalnim proizvodima iz Hrvatske, među kojima su i proizvodi s Lika Quality oznakom. Tako će se na trima velikim trajektima: »Marko Polo« koji vozi na relaciji Split – Ancona, »Dubrovnik« koji vozi na relaciji Dubrovnik – Bari i »Zadar« koji vozi na relaciji Zadar – Ancona prodavati proizvodi s oznakom Lika Quality šest ličkih proizvođača.


Lička kapa i lička torba od proizvođača »Gačanka« Otočac, lički medvjedić Likota i lička ovčica Pramenka od udruge »Mini Lika«, suhi cvijet lavande od obrta za proizvodnju nakita i poljoprivredu »Ajda« te unikatno drveno posuđe od obrta za proizvodnju i trgovinu »Golac«. Bijela flota Jadrolinije godišnje preveze preko 12 milijuna putnika i 3 milijuna vozila što čini preko 80 posto godišnjeg broja svih prevezenih putnika i vozila u pomorskom prometu Republike Hrvatske.




Idealna je to prilika da se proizvodi malih lokalnih proizvođača prezentiraju na međunarodnom tržištu, a turisti, odnosno putnici ovih međunarodnih linija upoznaju s kvalitetnim i unikatnim proizvodima čijom će kupnjom zauvijek sa sobom ponijeti dašak Like i Hrvatske općenito.