Goran Kovacic/PIXSELL
Gorski kotar je u prva dva zimska mjeseca čak 94 posto bolji nego rekordne 2019. godine. I brojke u kolovozu premašuju one iz 2019. godine, pa je noćenja osam posto više, a rekordne brojke sustigao je i rujan
povezane vijesti
RIJEKA – Brojne primorske destinacije ove godine ostvarile su milijune noćenja te je iza njih odlična sezona. No podaci sustava eVisitor otkrivaju da je šampion cjelogodišnjeg turizma Gorski kotar koji je ljeti u noćenjima rezultat iz 2019. prebacio za 36 posto, a u dolascima 32 posto, javili su iz Hrvatske udruge turizma (HUT).
Naime, na razini cijele godine ta hrvatska regija, a pogotovo u prva dva zimska mjeseca, ima turistički rezultat koji je po dolascima 94 posto bolji nego 2019. Velika potražnja za kućama za odmor i apartmanima dovela je do toga da brojni iznajmljivači imaju popunjenost i više od 200 dana godišnje. Brojke u kolovozu premašuju rekordnu 2019. godinu te je ostvareno više od osam posto noćenja, a rekordne brojke sustigao je i rujan.
Općenito je u rujnu Hrvatsku posjetilo 1,9 milijuna turista zaslužnih za 12 milijuna noćenja, što je pak plus od 245, odnosno 147 posto u odnosu na lanjski rujan, ali i 81 posto dolazaka turista i 94 posto noćenja iz rujna 2019. godine. Kako bi se posezona nastavila dobrim brojkama, uz ostalo je 1. listopada počela velika akcija Mjesec hrvatskog turizma, svojevrsni nastavak lanjske akcije tjedan odmora vrijedan.
Popusti do 35 posto
Kroz Mjesec hrvatskog turizma do kraja mjeseca mnoge turističke usluge nude se uz popuste od minimalno 35 posto. Akciju zajednički provode Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma i sporta. U Mjesec hrvatskog turizma uključilo se više od 200 hotelskih kuća, kampova, restorana, nacionalnih i parkova prirode te ostalih pružatelja usluga u turizmu.
– Posezona i cijelo jesensko razdoblje idealni su za kraći odmor i otkrivanje novih destinacija. Vjerujemo u vrlo dobre rezultate ovog projekta i njegovog doprinosa ukupnim turističkim rezultatima ove godine, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Jesen je inače i vrijeme kongresa, i ovaj se segment počeo oporavljati. Među kongresima koji su održani proteklih dana jest i Međunarodna konferencija o cjelogodišnjem turizmu – Turizam 365. Među gostima je bilo i pet ministara turizma zemalja EU-a te predsjednik hrvatske Vlade Andrej Plenković, kao i predsjednik Vlade Slovenije Janez Janša. Dva premijera naglasila su važnost turizma za gospodarstvo, kao i međusobne suradnje Hrvatske i Slovenije.
Održiva destinacija
– Slovenci ovdje imaju svoje kuće, vikendice, brodove. Vole Hrvatsku, provode svoje vrijeme ovdje. Naši ljudi vole Sloveniju, idu tamo na skijanje i izlete. To trebamo njegovati i gajiti. To je smisao pametne politike, poručio je na kongresu Plenković. Nove prilike za napredak turizma u Hrvatskoj nakon uspješne sezone sudionicima je predstavila ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac istaknuvši, pak, kako je strateški cilj Hrvatsku pozicionirati kao održivu turističku destinaciju, a to između ostaloga znači potaknuti cjelogodišnji turizam.
– Uz još snažniju promociju Hrvatske na tržištu, nužno je razvijati kvalitetnu i autohtonu turističku ponudu, kao i kvalitetnije iskoristiti prirodne resurse, bogatu kulturnu baštinu te gastro i enološku ponudu, zaključila je resorna ministrica Nikolina Brnjac.
Mali Lošinj, Lika i Istra na listi top sto zelenih destinacija
|
Dani hrvatskog turizma 28. i 29. listopada
|