Crowd-investing

Riječki Stemi na Funderbeamu želi prikupiti 300.000 eura za novu fazu razvoja svog robota

Hina

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin



ZAGREB Zagrebačko-riječka tvrtka Stemi u četvrtak je na Zagrebačkoj burzi predstavila svoju prvu kampanju na crowd-investing platformi Funderbeam SEE, kojoj je cilj prikupiti minimalno 300 tisuća eura za financiranje nove faze razvoja, izvijestili su iz te tvrtke, koja je tvorac edukativnog robota.


Cilj je prikupiti od 300 do 500 tisuća eura kapitala za razvoj i rast novog modela pretplata za korištenje Stemi-jevog hexapod robota u školama u SAD-u i svijetu, za razvoj STEAM vještina i znanja učenika.


Model temeljen na pretplatama već je u pilot fazi urodio velikim zadovoljstvom i dodatnim interesom škola u SAD-u, zbog čega se Stemi odlučio na pokretanje investicijske kampanje na Funderbeamu SEE, kojem će to biti deveta uspješna kampanja prikupljanja kapitala, navodi se u priopćenju.




Kako se ističe, Stemi dovodi relevantna znanja, tehnologije i prakse iz tehnološke industrije i u obliku plug and play programa implementira u škole diljem svijeta. U paketu programa dolazi sav potreban hardware, software te nastavni materijali za profesore i učenike, trening nastavnog kadra i podrška u bilo kojem trenutku.


Inače, nekoliko godina nakon pokretanja kompanije tim koji stoji iza Stemi-ja uspio je razviti novi poslovni model komercijalizacije svojeg paukolikog robota, pomoću kojeg mladi stječu praktične vještine potrebne za industriju 4.0, od 3D modeliranja, izrade mobilnih aplikacija pa sve do programiranja mikrokontrolera, odnosno upravljanja robotom.


Nakon uspješnog predstavljanja prototipa na CES-u, odlučili su se krajem 2017. koncentrirati na daljnji hardverski i softverski razvoj robota i snižavanje troškova njegove proizvodnje za čak 60 posto, čime su omogućili njegovu masovnu proizvodnju i stvorili robustan lanac dobave.


Uz američke partnere, uspostavili su i krenuli s komercijalizacijom modela pretplata za korištenje STEMI hexapod robota i ekstenzivnog elaboriranog edukativnog programa, koje su već počeli prodavati u školama u Sjedinjenim Američkim Državama.


“Tehnologija se razvija sve brže i jaz u obrazovanju postaje sve veći, a Stemi omogućava smanjenje tog jaza, kroz omogućavanje školama da se brže prilagode tehnološkim promjenama”, izjavio je na predstavljanju kampanje direktor i jedan od suosnivača Stemija Marin Trošelj.


U trenutku lansiranja kampanje, investitori u Stemi već su indicirali iznos od 150 tisuća eura.


Hrvatski su startupi i mala i srednja poduzeća na platformi Funderbeam SEE, u suvlasništvu Zagrebačke burze, prikupili ukupno više od pet milijuna eura. Solinski proizvođač pametnih klupa, Include vlasnika Ivana Mrvoša prikupio je na Funderbeamu kroz dvije kampanje više od dva milijuna eura, a slijede ga Pivovara Medvedgrad, Fresh Island Festival, Sense Consulting, TDA, Omolab, Aspida i Entrio, napominje se u priopćenju.