Prazna priča

Elon Musk prekinuo glasine da će Tesla svoju četvrtu giga-tvornicu graditi u Rusiji

T.I.

Foto: Tesla

Foto: Tesla

U Rusiji su lokalni mediji izvijestili da je Elon Musk odlučio izgraditi sljedeću Teslinu tvornicu u Korolevu, koji je poznat kao „kolijevka“ ruskog svemirskog istraživanja, no izvršni direktor je demantirao glasine u komentaru na Twitteru



Tehnološki mogul Elon Musk demantirao je glasine da će Tesla novu, tako zvanu Gigafactory graditi u Rusiji, ali je pritom dao naslutiti kako je proizvođač električnih automobila potrazi za novom lokacijom.


Tesla je trenutno u procesu pokretanja proizvodnje u dvije nove velike tvornice, Gigafactory Berlin i Gigafactory Texas, koje bi trebale više nego udvostručiti proizvodne kapacitete tvrtke. To su ujedno i prve tvornice električnih vozila koje je kompanija Tesla izgradila od temelja, učeći iz svog prvog iskustva u Gigafactory Shanghai.


S ove tri „giga-tvornice“ Tesla bi imala više kapaciteta za proizvodnju električnih vozila od bilo kojeg drugog proizvođača automobila, ali tu ne staje. U Rusiji su lokalni mediji izvijestili da je Elon Musk odlučio izgraditi sljedeću Teslinu tvornicu u Korolevu, koji je poznat kao „kolijevka“ ruskog svemirskog istraživanja, no izvršni direktor je demantirao glasine u komentaru na Twitteru:




“Tesla se još nije odlučio za četvrtu lokaciju Gigafactoryja.”



Musk je u prošlosti govorio o tome kako će Tesla izgraditi tvornicu na istočnoj obali SAD-a kako bi pokušao zaposliti lokalnu radnu snagu, no nije jasno da li je to još uvijek aktualno s obzirom na velika ulaganja u Teksasu gdje će se proizvoditi velika količina vozila za sjevernoameričko tržište.


Bilo je i glasina da će Tesla izgraditi drugi Gigafactory u Europi, a iste su se glasine mogle čuti i za Aziju, no za pretpostaviti je kako ništa neće biti potvrđeno dok ne počne proizvodnja u tvornicama u Berlinu i Teksasu.


Analitičar Dan Ives iz Wedbush Securities rekao je kako očekuje da će Tesla ove godine isporučiti 900.000 vozila, a 2022. godine bi ta brojka mogla doseći 1,3 milijuna vozila usprkos velikoj nestašici čipova.