Orcus plus

Distributer potrošnog higijenskog materijala pomagao u zaštiti zdravlja kada je bilo najpotrebnije

NL Promo

Prije pojave zaraze u Hrvatskoj pripremili smo zalihe dezinficijensa, zaštitnih maski, rukavica i vizira. Maksimalno smo se solidarizirali s tržištem i potražnjom te minimalno povećali cijene, kaže direktor Danor Čargonja poručujući kako će visoki standardi u higijeni biti krucijalni kod odluke o odabiru smještaja

Uslijed nastale krize izazvane pandemijom koronavirusa, posljednjih nekoliko mjeseci dezinfekcijska sredstva i zaštitna oprema postali su jedan od najtraženijih artikala na tržištu, kako u Hrvatskoj, tako i u svijetu. Mnoge su tvrtke na vrijeme prepoznale razmjere zdravstvene krize i potražnju za spomenutim artiklima te se brzom reakcijom prilagodile tržištu i potrebama potrošača. Jedna od njih je i tvrtka Orcus plus d.o.o. koja svoje poslovanje temelji na distribuciji higijensko potrošnoga materijala. Direktor tvrtke, Danor Čargonja osvrnuo se na nedavne događaje i naglu promjenu na tržištu, ističući kako su u vrlo kratkom vremenu znatno povećali svoje kapacitete upravo u distribuciji dezinficijensa za ruke i površine.
– Tvrtka Orcus plus d.o.o., sa sjedištem u Čavlima, osnovana je 2008. godine kao lokalna tvrtka. Tijekom godina, postali smo moderna tvrtka sa zavidnim udjelom na tržištu u distribuciji higijenskih proizvoda i potrošnog materijala, nudeći pritom specijalna savjetovanja i rješenja u području profesionalne higijene prostora, kazao je Danor Čargonja.


Poznati brendovi


Uz centralno skladište u Industrijskoj zoni na Kukuljanovu, Orcus plus ima poslovnice u Zagrebu, Biogradu i Istri te dodatne distributivne centre u Zadru, Gospiću i Poreču, s čime distribucijski pokriva cijelu Hrvatsku. Tvrtka Orcus plus kroz godine poslovanja stekla je status jednog od vodećih distributera u segmentu higijene prostora i razvila veliku poslovnu mrežu zadovoljnih kupaca diljem Hrvatske. Prodajni asortiman Orcus plusa obuhvaća preko 3.000 artikala kao što su profesionalna sredstva za čišćenje, pomagala i oprema za čišćenje, papirna konfekcija i pripadajući držači, sapuni, stolna konfekcija i dekoracija, osvježivači prostora, plastična i papirna galanterija za jednokratnu upotrebu, hotelska kozmetika te razni potrošni materijal za sve distribucijske kanale i profile kupaca. Ovlašteni su partneri i distributeri mnogih poznatih kompanija i brendova kao što su Kimberly Clark, Tubeless, Buzil, IPC, Drenik, Demention, Irbis, Bericah, a uz to na tržištu u ponudi imaju i proizvode vlastitog brenda pod nazivom Propap – liniju držača i sredstava za čišćenje.
– Želja nam je zadovoljiti sve današnje potrebe kupca za ekonomičnim, ekološkim i estetskim sustavima za higijenu. Brend Propap nastao je nakon višegodišnjeg istraživanja tržišta koje traži kvalitetna i pouzdana rješenja, te ga s ponosom plasiramo na hrvatsko tržište koje je prepoznalo naš cilj i misiju, objasnio je Čargonja.



Dobar potez


Budući da im je cilj zadovoljiti potrebe kupaca, u vremenu kada su sredstva za dezinfekciju najtraženiji proizvod na tržištu, tvrtka Orcus plus osigurala je pristupačnost ovoga artikla i pravovremeno pribavila dovoljnu količinu zaliha.
– Kada je započela kriza oko COVID-19 upiti kupaca i potražnja sveli su se na svega nekoliko proizvoda, odnosno prodaja dezinfekcijskih sredstava i opreme drastično je porasla. Mi smo čak i prije prvog slučaja zaraze u Hrvatskoj pripremili zalihe dezinficijensa, ali i zaštitnih maski, rukavica i vizira, pojašnjava Čargonja uz riječi kako su zbog nebrojenih upita i poziva postojećih, ali i novih kupaca, shvatili da su napravili kvalitetan poslovni potez jer su rijetki u početku imali zalihe.
– Pod kvalitetan poslovni potez ne mislimo samo na prodaju proizvoda, već i onaj u smislu dostupnosti kupcima u trenutku kada je to bilo najpotrebnije. Drago nam je da smo pomogli našim kupcima u zaštiti zdravlja, što mnogi od njih i u ovom trenutku popuštanja mjera cijene i poštuju, nastavljajući suradnju s nama, ističe Čargonja.



Povratak u normalu


S obzirom na obavljanje distribucije deficitarnog proizvoda na tržištu, osvrnuo se i na povećanje cijene navedenoga artikla.
– U svakoj krizi događa se nagli porast cijena najtraženijih proizvoda s nedostupnom sirovinom. Zbog velike potražnje za alkoholom, odnosno etanolom, dogodila se nestašica i poskupljenje. Proizvođači su sirovinu nabavljali po daleko većoj cijeni od uobičajene, što je rezultiralo velikim povećanjem cijena krajnjeg proizvoda, konkretno sredstva za dezinfekciju ruku i površina, pojasnio je, dodajući kako se Orcus plus, za razliku od ostalih, pokušao maksimalno solidarizirati s tržištem i potražnjom te minimalno povećati cijenu proizvoda. Osim toga, s partnerima i proizvođačima napravili su i vlastiti proizvod za dezinfekciju ruku i površina u liniji Propap.
– Ovom situacijom najviše su pogođeni ugostiteljstvo i turizam, a obzirom da znatan dio našeg poslovanja ovisi o ovom sektoru kriza se u tom dijelu odrazila i na naše poslovanje. Nakon popuštanja mjera situacija se polako vraća u normalu, kao i potražnja za ostalim proizvodima što nas neizmjerno veseli, dodaje Čargonja.
Uz to, drago mu je i što se povećala svijest o higijeni. Naglašava da je vođenje računa o higijeni ugostiteljskih objekata, hotelskih soba i apartmana dobilo na dodatnoj važnosti te će u budućnosti upravo visoki standardi u području higijene biti jedan od krucijalnih razloga za kojim će se gost voditi u odabiru smještaja. Obzirom na veliku paletu tržišne ponude zaštitne opreme i proizvoda za dezinfekciju ruku i površina, tvrtka Orcus plus garantira ekonomičnu i sigurno implementiranu higijenu u svakom objektu, od ugostiteljskih objekata do hotelskih i apartmanskih soba.


 


Orcus plus – pouzdan partner

Tvrtka Orcus plus pouzdan je partner koji, osim same prodaje i distribucije proizvoda, na raspolaganju ima i svoj stručni tim za savjetovanje svakog kupca. Sve informacije o kupnji higijensko potrošnog materijala tvrtke Orcus plus moguće je dobiti putem mrežnih stranica, mail adrese [email protected], Facebook stranice ili na broj telefona +385 51 252 433.