Od Umaga do Dubrovnika – Fish Delish je potvrđeno najuspješnija hrvatska franšiza

Murterski Fish Delish, brend koji je u samo pet godina izrastao u najbrže rastuću franšizu u Hrvatskoj, osvojio je prestižnu nagradu Franchise Brand Leader Award.

Nagrada stiže iz Hrvatskog centra za franšize i potvrđuje da domaća ideja, kada je dobro osmišljena i autentična, može konkurirati i najvećim svjetskim igračima. S čak 16 restorana, uključujući i jedan u SAD-u, Fish Delish danas predstavlja novu snagu hrvatskog street fooda – i primjer franšiznog uspjeha s Jadrana.


Ne samo ideja, već održiv poslovni okvir


Riječ je o stručnoj nagradi koju dodjeljuje Hrvatski centar za franšize, organizacija specijalizirana za praćenje i razvoj franšiznog poslovanja u Hrvatskoj, povezana s uglednim američkim Franchise Forumom iz Teksasa.


Struka je prepoznala da iza svakog Fish Delish objekta ne stoji samo ideja, već i održiv poslovni okvir – jasno definirana procedura nabave, pripreme, prezentacije i korisničkog iskustva, ali i visoka razina operativne spremnosti za nova tržišta. Upravo zbog toga ova nagrada nije samo simbolična – već predstavlja pozivnicu za daljnji rast, ali i potvrda potencijalnim partnerima da je riječ o franšizi koja funkcionira.



Murterska priča koja je prerasla granice


Iza Fish Delisha stoji Stefano Petrović iz Murtera s diplomom Ekonomskog fakulteta i srcem duboko uronjenim u more. Odrastao u obitelji u kojoj je riba bila svakodnevica – bilo na pijatu, bilo u razgovoru. Fish Delish je ideja koja je zaplivala iz jedne male kuhinje u ribarskom mjestu, a danas, samo pet godina kasnije – od kojih su čak dvije bile u sjeni COVID krize – taj koncept broji 16 restorana, uključujući i onaj preko oceana, u Sjedinjenim Državama.


U realizaciji projekta pridružili su mu se i ljudi s istinskim kulinarskim pedigreom – chef Ante Božikov Dupin, poznat po kreativnim interpretacijama morske kuhinje, te Andrija Čolak, poduzetnik iza najuspješnije hrvatske gastrofranšize Surf’n’Fries. Zajedno su bacili udicu – i ulovili nešto što danas predstavlja najuspješniji hrvatski lanac ribljeg street fooda.


Za uspjeh je važna dobra ideja, konkretna realizacija, ali i – možda najvažnije – okružiti se pravim ljudima,kaže Stefano Petrović, osnivač brenda. „Ovo je pothvat iza kojeg stoje stručnjaci iz franšizne industrije, od okusa do operative i marketinga. Slušamo klijente i razvijamo se u tom smjeru. Naš cilj je stvoriti sustav koji ima poslovnu logiku za ulagače, a da pri tome ne izgubi ništa od kvalitete za krajnjeg gosta. Svaki novi partner u franšizi dobiva punu podršku – od prvog upita do otvorenja, i dalje.


 



Fleksibilna i dobro posložena franšiza u koju se isplati uložiti


Fish Delish danas posluje na 16 lokacija, među kojima su Murter, Split, Dubrovnik, Umag, Karlobag, Zagreb, ali i Montclair u SAD-u. Brend podjednako uspješno djeluje na obali, u kontinentalnim gradovima, shopping centrima i turističkim središtima – od Tkalčićeve do plaža Brača.


Svojom prisutnošću u turističkim središtima, urbanim četvrtima i trgovačkim centrima, Fish Delish pokazuje da je franšiza prilagodljiva i održiva u različitim poslovnim okolnostima – od Jadranske obale do kontinentalne Hrvatske, od uličnog formata do indoor” restorana u shopping centrima. Uz prepoznatljiv vizualni identitet i operativno jasan model, važan dio uspjeha leži i u ponudi koja odmah osvaja – Fish Delish se fokusira na ono što publika najviše traži: raznovrsna jela s kozicama, od tortilja i salata do hot dogova i legendarnih torpedo kozica u panku. Tu su i pržene lignje, najtraženije jelo na zagrebačkom Woltu, kao i burgeri i hot dogovi s tunom i lososom, uz obilje zlatno hrskavog pomfrita.


Fish Delish nudi tri osnovna formata: potpuno opremljeni “standalone” kontejner spreman za rad po principu ključ u ruke”, manju “beach” verziju s fokusiranom ponudom za plažne lokacije, te “store” model – restoran u zatvorenom, idealan za cjelogodišnje poslovanje i proširenu gastro ponudu uključujući doručke.



Sljedeća stanica: vaša lokacija?


Fish Delish je brend s jasnom vizijom i dokazanim rezultatima – spoj autentične ideje, operativne izvrsnosti i tržišne prilagodljivosti. Nakon 16 uspješnih lokacija, ambicija ne staje: u planu je širenje na nova tržišta, kako u Hrvatskoj, tako i u inozemstvu.


Otvoreni su za sve upite i prijedloge za franšizne suradnje, a svatko tko želi postati dio ove priče može saznati više na: https://fish-delish.com/fransiza/