Juraj Kirchofer
Ulaganje u Favbet Fan Zone stvara dugoročne veze s navijačima i jača lokalnu zajednicu
Promjene u sportskom event marketingu posljednjih sezona jasno su vidljive i na hrvatskim stadionima. Navijači danas ne dolaze isključivo zbog utakmice, već zbog cjelokupnog doživljaja koji počinje znatno prije prvog zvižduka. Taj pomak posebno se vidi na stadionima koji sustavno ulažu u navijačko iskustvo i sadržaje izvan samog terena.

Prema Juraju Kirchoferu, event manageru Favbet Hrvatska, upravo je taj pristup ključan za budućnost sportskih događaja. “Navijač danas želi doživljaj, ne samo rezultat. Emocija i pripadnost počinju puno prije nego što se igrači pojave na terenu”, ističe Kirchofer. Takva filozofija stoji iza Favbet Fan Zona, koje su ove sezone postale prepoznatljiv dio sportskog dana i na Rujevici.
Utakmice HNK Rijeke pokazale su koliko publika pozitivno reagira kada ima razlog doći ranije na stadion. Fan Zone s glazbom, aktivacijama i sadržajem za sve generacije pretvorile su prostor oko stadiona u mjesto susreta navijača. Time stadion više nije samo lokacija utakmice, već društveni prostor koji živi i izvan 90 minuta igre.
Ovakav model potvrđuje širi trend u kojem klubovi sve snažnije povezuju sport s lokalnom zajednicom. Rijeka, kao grad snažnog identiteta i izražene navijačke kulture, posebno dobro reagira na inicijative koje poštuju lokalni mentalitet i grade neposredan odnos s publikom. Navijački identitet sve se više gradi kroz iskustva, interakciju i osjećaj pripadnosti zajednici.
Dodatnu vrijednost donose i sadržaji unutar samog događaja. Poluvremenske aktivacije, sudjelovanje navijača na terenu i simbolični trenuci koji povezuju igrače i publiku postaju važan dio modernog sportskog formata. Kako naglašava Kirchofer, “današnji navijač odmah prepoznaje autentičnost. Ako brend želi biti dio sporta, mora biti prisutan u zajednici i donositi stvarnu vrijednost”.

Gledajući prema 2026. godini, očekuje se daljnji razvoj upravo ovakvih formata. Fokus će biti na sadržajima koji okupljaju zajednicu, potiču raniji dolazak na stadion i stvaraju dugoročnu vrijednost za navijače. U tom kontekstu, Favbet Fan Zone potvrđuju svoju ulogu kao jedan od najučinkovitijih alata za povezivanje klubova, navijača i partnera, te kao važan dio budućnosti sportskih događaja u Rijeci i šire.