
Uz stalnu potrebu za brzim i kvalitetnim pristupom internetu, istraživanje agencije Ipsos za A1 Hrvatska pokazalo je da korisnici od telekoma očekuju jednostavnost, fleksibilnost i uštede.
povezane vijesti
A1 Hrvatska je predstavila novi pristup korisniku s fokusom na njegovim novim navikama i potrebama u digitalno doba. Jednostavnost, transparentnost i fleksibilnost, uz dodatne uštede, glavne su odlike novog portfelja usluga koje, kao jedinstvenu mogućnost na tržištu, privatni i mali poslovni korisnici mogu prilagođavati vlastitim potrebama te ostvariti popuste povezivanjem više usluga u MOZAIK pogodnosti.
Usmjerenje na nove korisničke potrebe proizišlo je iz napredne analitike mrežnih sustava, analize tržišta, a potvrdu je dobilo i krozistraživanje koje je za A1 Hrvatska na uzorku od 406 ispitanika iz cijele Hrvatske provela agencija Ipsos u srpnju. Prema njemu 91,1 posto ispitanika očekuje transparentnu ponudu bez skrivenih troškova. Njih88,2 posto želi jednostavno aktivirati i deaktivirati usluge u skladu s trenutačnim potrebama, a za 80,9 posto važno je samostalno u aplikaciji ili na portalu upravljati tarifama i opcijama. Mogućnost ostvarivanja dodatnih pogodnosti za povezivanje više usluga prioritet je za 86,2 posto ispitanika. Mogućnost da kroz TV sučelje pristupe drugim sadržajima na internetu poput Youtubea ili YoutubeKidsa želi 61,1% korisnika.
Naša iskustva tijekom epidemije koronavirusa, kao i brojke proizišle iz istraživanja, potvrđuju da su se korisnici prilagodili, digitalno se transformiraju i znaju što žele, a mi im to omogućavamo i olakšavamo. Stoga se i naša nova ponuda temelji na jednostavnosti i fleksibilnosti uz koju mogu mijenjati i prilagođavati usluge kako i kad im odgovara te ostvariti dodatne pogodnosti povezivanjem više usluga i bez ugovorne obveze. Kao operator koji pokriva najveći broj kućanstva s najmodernijom fiksnom infrastrukturom u Hrvatskoj, od sada nudimo brzine do1 Gbit/s po čemu smo jedinstveni na tržištu, objasnila je Ivana Marković, glavna direktorica za privatne i male poslovne korisnike A1 Hrvatska.

Ana Burica, Ivana Marković i Monika Majstorović
A1 Hrvatska pokriva 550.000 kućanstava najmodernijom fiksnom infrastrukturom. Na optičkom pristupu omogućene su po prvi put u Hrvatskoj brzine pristupa internetu do 1 Gbit/s, dok je na hibridnom (HFC) pristupu već u osnovnom paketu omogućena brzina od 200 Mbit/s. Najveća novost za korisnike fiksnih usluga je što, ovisno o željenom sadržaju i potrebama, sami upravljaju fiksnim uslugama i TV paketima. Ponuda TV sadržaja je pojednostavljena na tri paketa – Obiteljski, Filmski i Sportski – koje mogu mijenjati svaki mjesec bez dodatne naknade. TV usluga je značajno unaprijeđena novim, interaktivnim sučeljem i aplikacijom TV u pokretu – A1 XploreTV:GO. Osim što je sučelje jednostavnije i intuitivno, ono nudi i personalizirani sadržaj te pristup YouTubeu i YouTube Kids aplikacijama.
Direktorica marketinga za privatne i male poslovne korisnike Monika Majstorović pojasnila je kako digitalna tehnologija unaprjeđuje životni stil korisnika u Hrvatskoj, međutim, ona ne može zamijeniti stvarnu osobu i društvo, što upravo objedinjuje slogan Ti povezuješ: Telekom industrija omogućava povezivanje tehnologijom. No, ljude ipak povezuju samo ljudi i to ovom kampanjom jasno naglašavamo. U fokusu je čovjek sa svojim potrebama u digitalnom dobu, ali i njegova povezanost s obitelji i prijateljima. Uz to se povezivanjem A1 korisnika i usluga u MOZAIK ostvaruju značajne uštede. Na primjer, povezivanjem četiri usluge, s ili bez ugovorne obveze, ostvaruje se 120 kuna popusta mjesečno.
Po prvi put, zahvaljujući provedenoj digitalnoj transformaciji poslovanja, u potpuno agilnoj organizacijizaokružen je kompletan razvoj proizvoda i usluga s fokusom na tržišne promjene, potrebe korisnika, korisničko iskustvo i digitalne kanale, i to u samo nekoliko mjeseci. Nove tehnologije i napredna analitika omogućuju detektiranje potreba svakog korisnika. U A1 Hrvatska nudimoim doista ono što im treba, a na temelju povratne informacije optimiziramo i ponudu i procese. Osmišljeni su potpuno novi digitalni procesi za korisničke zahtjeve koje je do sada bilo moguće riješiti samo u poslovnicama. Također, na korisničkom portalu i u Moj A1 aplikaciji korisnik od sada može vrlo jednostavno aktivirati, naručiti i upravljati svojim mobilnim ifiksnim uslugama, uključujući i TV pakete, aktivirati dodatne usluge kao što je A1 Internet zaštita te povezivati usluge kako bi ostvarili MOZAIK pogodnosti, naglasila je Ana Burica, menadžerica razvoja proizvoda i digitalnih platformi.
Kao prvaci digitalne transformacije na domaćem tržištu, A1 Hrvatska nastavlja s digitalizacijom društva i gospodarstva te razvojem najbolje fiksne i mobilne mreže, što je prošle godine utvrdilo neovisno P3 istraživanje, a za mobilnu mrežupotvrdiloi ovogodišnje testiranje najvećeg europskog časopisa za telekomunikacije Connect.de u partnerstvu s globalnom savjetodavnom tvrtkom umlaut.